پیامک

سلام . به نظرم آنچه که ارواح مطهر شهدای خدمت و بلاخص  شهید بزرگوار آیت ا… رییسی رو خشنود می کنه گره باز کردن از مشکلات مردم هست نه نصب بنر و برگزاری جلسه که آنهم در جای خود در حد اعتدال لازمه که در مقیاس استانی به ثمر رساندن انتقال آب به استان. راه آهن . جاده نایبند. آبگرم لوت خوسف . تعریض خیابانهای مرکز استان . احداث سد . احداث تقاطع غیر هم سطح . تکمیل هتل کویر . بهسازی ورودیهای مرکز استان. احداث دریاچه خلیج فارس در بند دره . باند دوم محور خوسف دیهوک و ….
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.بلایی که پروژه خاکبرداری کویرتایر به سر جاده رکات به خلیلان آورد صدام در هشت سال جنگ نمتونست بیاره، پیمانکار پول رو بزن به جیب، جاده خراب باشه برای ما
۳ باسلام. قطعا بسیاری از مردم از صدای دلخراش ماشینها و موتورسیکلتهایی که عمدا با دستکاری اگزوز  باعث آن میشوند رنجیده اند. جای تاسف است که  راکبان آن ها با لذت سادیسم گونه در کوچه ها و خیابان ها و در حاشیه امن بی توجهی مسئولان پُرتوان می تازند. آیا قانونی برای برخورد با آنها وجود ندارد یا  مجری آن قانون در صورت وجود.  خواهشمندم نیروی انتظامی گوشه ای از توان خود را صرف این قسمت از امنیت و آرامش مردم کند.  از غروب به بعد انتهای خیابان معلم و کوچه های آن را گواه ادعای بنده ملاحظه بفرمایید .
۴
باعرض سلام خدمت روزنامه امروز خراسان جنوبی استاندار محترم پارسال اغلام کردند تقاطع غیر همسطح چهاراه پاسداران وغفاری کلنگ زنی میشود ولی چندین ماه گذشته ولی خبری از کلنگ زنی نشد.
۵
شکستن موانع وسط خیابان یعنی نداشتن فرهنگ رانندگی و جایگزینی موانع بتنی یعنی تنبیه محترمانه! چرا بیرجند از فرهنگ اجتماعی فاصله گرفته!؟ به خودمان بیاییم.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام با توجه به گزارشات هر ساله در خصوص تصادفات و اینکه  مهمترین عامل  سوانح جاده ای عامل انسانی می باشد لذا راهنمایی و رانندگی می بایست در صدور گواهی نامه ها جدیت بیشتری داشته باشند به نظر می رسد بسیاری از راننده گان جوان برخی قوانین و مقررات را نمی دانند…
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. ضمن تشکر از زحمات شهرداری. آسفالت کوچه های اراضی موسوی در سال جدید در برنامه های شهرداری قرار گیرد . بعضی از کوچه ها حتی نصف آسفالت شده و در زمان بارنده گی واقعا شرایط خیلی سخت میشود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*