پیامک

سلام سگهای ولگرد وبی صاحب در روستای گل بخش ماژان بی محابا به دامهای مردم حمله میکنند لطفا فریاد دامداران این روستا رو هم بشنوید شاید فریاد رسی برسد
۲  +
سلام دیشب رفتیم پارک بانوان قاین برای ورزش .بعد از اذان خلوت شد و ما دو نفر بودیم ..اصلا نمیشد اینجا پیاده روی کرد با این( نور کم و این فضای رعب اور). چند لامپ در مرکز پارک بود و دیگر هیچ.
انتظار داریم شهردار لااقل به نور پارک رسبدگی کنند .‌
۳
سلام چند ماه از اجرای طرح فیبر نوری در خیابانهای بیرجند می گذرد هنوز در برخی مناطق چاله های ایجاد شده به حال خود رها شده و آسفالت ها کنده و گود شده و مسئولان هیچ اقدامی نمیکنند!!!! از بس هر روز تو چاله میخوریم جلو بندی نمونده واسه ماشینمون با این هزینه های گزاف .
۴
سلام مسئول و ماموری که در خیابان محلاتی برای ایجاد مزاحمت برای دهها خانه کوتاهی کرده خودش را خیلی ارزان فروخته چون سفره خانوادش را به حرام و روزانه هزاران لعنت برای پدر ومادر زنده ومرده …
۵
سلام بیمه های تکمیلی برای پرداخت هزینه های درمان خیلی سختگیری می کنند و موجب نارضایتی مردم شده اند مسئولان مربوطه چاره ای اندیشه کنند.
۶
سلام مسئولان استان شاخصه های محرومیت استان را به صورت شفاف بیان کنند. چرا باید استانی که بیشترین مشارکت در انتخابات را داشته محروم ترین استان کشور باشد.
۷
سلام وضعیت نابسامان کوچه جامعه یاوری ۵ قاین باگذشت دو هفته از اتمام پروژه فاضلاب هنوز کوچه تمیزنشده و خبری از آسفالت کوچه نیست.
متاسفانه اصلا این کوچه توسط شهرداری نظافت نمیشه و همیشه کثیف می باشد و آب جمع میشه . علی رغم پیگیری زیاد توجهی نسبت به این موضوع نمیشه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*