گفته می شود

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته آغاز سال تحصیلی، کلاس بدون معلم داشتیم، در میانه سال نیز بدون پرداخت و توجه به معلمان و در پایان سال حوزه‌های امتحانی بدون دانش‌آموز را شاهدیم. از شما چطور می‌توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل پیشین امور خزر و آسیای میانه وزارت نفت گفته چین در نظر ندارد با سرمایه‌گذاری جدی در نفت و گاز ایران خود را با شرکای اروپایی و عربستانی درگیر کند و ترجیحش این است که نفت ایران را ارزان بخرد و با کالاهایی مثل اتوبوس و یا ساخت فرودگاه تهاتر کند.

 

 

گفته می شود بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت بر جزایر سه‌گانه با واکنش شدید ایران مواجه شد؛ اما آنچه در این میان تعجب کارشناسان را برانگیخت، امضای این بیانیه از سوی عراق و سوریه بود.

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفته تحلیل نتایج آزمون‌های خرداد ۱۴۰۲ نشان داده است که عملکرد مدارس غیردولتی به مراتب ضعیف‌تر از مدارس دولتی است.

 

 

گفته می شودیک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته نمی‌شود در کشور همه ادارات تعطیل باشند و بخواهیم بانک‌ها دایر باشند، ما می‌گوییم دنیا روز شنبه تعطیل است و این یعنی بانک‌ها هم تعطیل هستند؛ این چه معنی دارد؟ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم بانک‌ها تعطیل می‌شوند.

 

 

گفته می شود عبدالخالق عبدالله، مشاور محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی، با طرح این ادعا که ایران همیشه یک خطر بوده اما امروز دارای یک قدرت شگفت انگیز موشکی و پهپادی است و یک وجب تا تبدیل شدن به یک کشور هسته‌ای فاصله دارد، به قدرت ایران برای هدف قرار دادن عمق کشورهای عربی اشاره می‌کند. او با تشریح شرایط ایران می‌گوید، مقابله با آن بی فایده است و بهترین گزینه گفت‌وگو خواهد بود.

 

 

گفته می شود الهام رحیمی‌فر، وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو (تتلو) با اشاره به اینکه امیر تتلو به حبس‌های بلندمدت و کوتاه مدت محکوم شده، از واکنش تتلو به این احکام گفته بدین ترتیب به نظر می‌رسد با وجود جرایم سنگین و فساد اخلاقی تتلو، خطر مرگ از بیخ گوش او گذشته و او بعد از چند سال دوباره می‌تواند آزاد شود.

 

 

گفته می شود معاون امور حقوقی رئیس‌جمهور گفته دستگاه قضایی این گمان را دارد که فرش‌های کاخ سعدآباد به خارج از کشور منتقل شده باشند.

 

 

 

گفته می شود وقتی اکبر هاشمی رفسنجانی با بهانه کهولت سن توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ ردصلاحیت شد، ویدیویی از او منتشر شد که مسیر ناهموار تا آبشار چال مگس در کوه‌های شمال ایران را می‌پیمود! در این ویدیو، هاشمی در حالی که قبا و عمامه بر تن داشت، این مسیر را با چوب دستی می‌پیمود و قرار بود، این ویدیو یادآور شود که کهولت سن بهانه است و او از سوی شورای نگهبان به هدایت آیت الله جنتی به دلایل سیاسی ردصلاحیت شده است. در نهایت موج حمایتی از رفسنجانی پشتوانه حسن روحانی شد و او رئیس جمهور گشت.

 

 

گفته می شود یک دختر روس در واکنش به این شایعه که دولت روسیه به مردان خارجی که با دختران روس ازدواج کنند اقامت روسیه و ۱۵ هزار دلار می‌دهد، به فارسی واکنش نشان داد و خطاب به پسران ایرانی گفت: «مگر ما ترشیده‌ایم؟… فکر نکنید ما منتظرتان هستیم!»

 

 

گفته می شود وقوع فرونشست و فروچاله در محدوده تخت جمشید و نقش رستم طی سال‌های گذشته منجر به صدور هشدارهای جدی شده است، تا جایی که امروز خطر از بین رفتن سازه تاریخی و آثار در این مکان‌ها مطرح است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*