گفته می شود

گفته می شود حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به همراه شماری دیگر از ائمه جمعه که زیرمجموعه او محسوب می‌شوند، در خطبه نماز جمعه ۱۸ اردیبهشت، به تصویب تعطیلی کارمندهای دستگاه‌های دولتی در روز شنبه اعتراض کردند و خواستار مداخله شورای نگهبان شدند. برخی خطیبان مشابه با یهودیان را علت اعتراض‌شان اعلام کردند. با توجه به این موج احتمالاً تعطیلی شنبه توسط شورای نگهبان مستقیم یا به شکل غیرمستقیم در چارچوب تطبیق با سیاست‌های کلی نظام وتو خواهد شد.

 

 

 

گفته می‌شود وحید مرادی، نایب رئیس و سرپرست تازه تیم ملی والیبال ـ که در لیست همراه تیم ملی والیبال در سفر به برزیل بوده ـ به دلیل مسائل مالی در دوبی، اجازه خروج از این شهر را پیدا نکرده و در سکوت خبری روابط عمومی فدراسیون از همراهی تیم ملی به برزیل بازمانده است.

 

 

گفته می شود وبگاه آکسیوس به نقل از منابعی که نام آنها را ذکر نکرده، مدعی شده که نمایندگان ایران و آمریکا طی هفته گذشته در کشور عمان، غیر مستقیم درباره چگونگی پرهیز از تشدید درگیری‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای هسته‌ای مذاکره کرده‌اند.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نسبت به آغاز جنگ جهانی سوم در پنج ماه باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا به دلیل بی‌کفایتی رهبری کنونی این کشور هشدار داد.

 

 

 

گفته می شود هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی درحالی نسبت به کاهش تسهیلات حمایتی و اصلاح قانون مالیاتی صنایع‌دستی انتقاد دارند که به گفته آن‌ها، درآمد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در سال شامل مالیات می‌شود. این درحالی است که به گفته فعالان صنایع‌دستی، مبلغ تعیین شده نسبت به تورمی که در جامعه حاکم است مبلغ قابل توجهی نیست.

 

 

گفته می شود به گفته دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران سالانه ۱.۵ میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق به کشور وارد می‌شود و شمار تلویزیون‌هایی که به صورت قاچاق به کشور می‌آید به سالانه ۷۰۰ هزار دستگاه افزایش یافته است.

 

 

 

گفته می شود رییس انجمن حمایت از بیماران سوختگی گفته در حال حاضر پانسمان‌های سوختگیِ مفید که می‌توانند از مرگ و میر بیماران جلوگیری کنند و عوارض آن را کاهش دهند، بیمه نیستند و این پانسمان‌ها آنقدر هم گران هستند که عموما اکثر بیماران نمی‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

 

 

 

گفته می شود بازنشستگان تامین اجتماعی گزارش دادند با وجود اینکه عرف پرداختی سازمان تامین اجتماعی از نظر زمانی معمولاً بیستم هر ماه بوده است، اما بسیاری از بازنشستگان با چهار روز تاخیر حقوق مستمری دریافت کردند.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیاتی از لایحه عفاف و حجاب، در پاسخ به این سوال که پلیس در چه مواردی موظف است فرد بی‌حجاب را بازداشت کند، گفت: اولین مورد این است که فرد عرفا، برهنه باشد. مورد دوم از اتباع خارجی باشد و هیچ اوراقی شناسایی همراه نداشته باشد.

 

 

گفته می شود ایگال کارمون، سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی و افسر پیشین سازمان جاسوسی اسرائیل در شبکه آی ۲۴ نیوز اسرائیل، تلویحاً ایران به حمله اتمی تهدید کرد و گفت: «هرکس فکر کند، می‌تواند اسرائیل را نابود کند، خودش به همراه ۹۰ میلیون مردمش نابود خواهند شد.» تهدیدهای این سرهنگ صهیونیست را که می‌تواند در تغییر دکترین هسته‌ای ایران موثر باشد،

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*