گفته می شود

 

گفته می شود رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفته گشت ارشاد مدیران بنا به خواست مردم و وعده دولت، مصمم‌ است و در سفر مازندران نیز حداقل ۱۰ مدیر را تاکنون در دستور برکناری قرار داده است.

 

 

 

 

گفته می شود در اعداد ارائه شده توسط دولت درباره بازار کار مناقشه چندانی وجود ندارد، اما آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که آیا شاخص‌های بیان شده توسط مقامات وزارت کار، گویای وضعیت عینی بازار کار ایران و اشتغال و تولید است؟

 

 

گفته می شود اداره‌کل زندان‌های اصفهان در اطلاعیه‌ای درباره اخبار کذب عدم دسترسی فرد زندانی به نام «توماج صالحی» به تلفن و یا اعطای ملاقات به وی به اطلاع می‌رساند: برخلاف جوسازی مستمر این مجرم در فضای مجازی و یا اظهارات وکلای نامبرده در مورد ممنوعیت تماس تلفنی و یا تعلیق ملاقات، هم‌اکنون به مانند سایر زندانیان، دسترسی کامل به این امکانات که در راستای حقوق شهروندی در زندان‌ها مستقر است، داشته است.

 

 

گفته می شود یک فعال کارگری گفته اگر قرار است نقش تشکل‌ها را اینگونه بی‌اثر کنیم، پیشنهاد می‌کنیم که وزارت کار انتخاباتِ تشکل‌ها را حذف کند و به جای این همه جار و جنجال، افراد مورد نظر خود را انتصاب و خواسته‌های خود را بر جامعه کارگری تحمیل کند.

 

 

گفته می شود نایب رییس کمیسیون کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی اظهار داشته این شکل از بررسی دفاتر قانونی که از سوی تامین اجتماعی انجام می‌شود از نظر ما قانونی نیست، اما تامین اجتماعی در حال وصول درآمد از این موارد نامتعارف است.

 

 

گفته می شود رییس بنیاد مستضعفان گفته هیچ جا مصون از هک نیست و آمریکا و اسراییل که صاحبان این تکنولوژی هستند هم می‌شوند بنابراین مدعی امنیت صد در صدی نیستیم اما می‌توانیم بگوییم ریسک این حوزه را به صورت جدی کاهش می‌دهیم .

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته آقای روحانی درباره تمام ظلم‌ها و رفتارهای مشابهی که در مورد دیگران اتفاق افتاده بود، سکوت کرد و وقتی، امروز این مسیر علیه خودش انجام شده به واکنش و پاسخگویی می‌افتد. این در حقیقت نقطه‌ ضعفی است که اثرگذاری و حس حمایت عمومی را از آقای روحانی کاهش داده و فضای عمومی جامعه و مردم نمی‌توانند یک حس همدلانه‌ای در حمایت از آقای روحانی داشته باشند.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته توصیه‌ام به مسئولین این است به خاطر رضای خدا هم شده ماهی یک بار یا سه ماه یک بار از بازار خرید کنند ببینند چه اتفاقی دارد می افتد، آنها خریدشان را خودشان انجام نمی‌دهند و خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.

 

گفته می شود استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی در دانشگاه «محمد الخامس» مراکش با بیان اینکه ایران، امروز یک نقش مهم و راهبردی و حیاتی را در منطقه ایفا می کند، گفت: ما باید به عینی بودن نقش ایران در منطقه اعتراف و به آن افتخار کنیم و قدردان باشیم.

 

 

گفته می شود رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران گفته سقف بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ امسال برای بازنشستگان ۳۵ میلیون تومان شده، در صورتی که تعرفه بخش خصوصی تخت روز آی سی یو امسال به ۱۲ میلیون تومان رسیده است؛ با این اوصاف بیمار چند روز می تواند در آی سی یو باشد؟!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*