گفته می شود

گفته می شود پس از ارسال چهار نامه برای بیان موارد و سه نامه برای اعلام مستندات ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نامه‌ای خطاب به ملت ایران، گزارشی از دلایل طرح شده توسط شورای نگهبان ارائه داد و اعلام کرد: «این دفاعیه‌ی شخصی من نیست، بلکه دفاع از جمهوریت (و اسلامیت) نظام است؛ دفاعیه‌ای برای نهاد ریاست‌جمهوری که به‌ عنوان وکیل مستقیم همه ملت ایران نباید بیش از این تضعیف شود.»

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ادامه بررسی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به جلسات بعدی موکول شد که روز سه‌شنبه یا چهارشنبه دوباره در صحن مطرح خواهد شد، گفت: عده‌ای تنگ نظری خودشان را می‌کنند، اینکه روز شنبه را منحصر به یک دین خاص یا کشور خاص کنند صحیح نیست و نظر عالمان و بزرگان دینی ما هم اینگونه نیست. وی گفته تکلیف تعطیلی «شنبه‌ها» تا آخر هفته مشخص می شود

 

گفته می شود یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشته ۸۰ درصد این بازار در اختیار دولت و شبه دولتی‌‌ها است و اساسا به این فضا نمی‌توان بازار گفت، بلکه در این شرایط و با این بازیگران این بورس نابازار است.

 

 

گفته می شود ریاست دوباره اینچه‌ درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک که با وجود عدم تمایل دستگاه ورزش به وقوع پیوست، نمونه‌ای از قدرت‌نمایی روسای فدراسیون‌ها با تکیه بر فشار تشکیلات جهانی و اساسنامه مستقل آنهاست و نفوذ دولت در مجامع داخلی را به چالش می‌کشد. اینچه‌درگاهی که رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک بود، پس از نزدیک دو سال کشمکش حقوقی بر سر ریاست این رشته ـ که با گاف پولادگر و سجادی مدیران ارشد سابق وزارت ورزش به‌وجود آمده بود ـ سرانجام در مجمع امروز در پی انصراف دو رقیب خود (عابد حقدادی و حبیب نوظهوری) با کسب ۶۰ رای از مجموع ۶۶ رای ماخوذه برای ۴ سال، سکان ریاست ژیمناستیک ایران را به دست گرفت؛ شش رای باطله نیز در صندوق اخذ آرا وجود داشت.

 

 

گفته می شود بخشی از صحبت‌های فریدالدین حدادعادل در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن، از مدارس پولی دفاع می‌کند و می‌گوید: «مدرسه غیردولتی مخالف عدالت آموزشی نیست.» او اما در ادامه اشاره می‌کند در سال کرونا که مدارس غیردولتی تعطیل بودند، رتبه برترهای کنکور از مدارس دولتی به شکل معنادار افزایش یافت و آنچه در امثال مدرسه فرهنگ انجام می‌شود را به باشگاه بدنسازی تشبیه کرده است! این صحبت‌ها البته تازه نیست و به بعد از جنجال حضور طیبه ماهروزاده، مادر فرید در تلویزیون و صحبت‌های پرحاشیه‌ای بازمی‌گردد اما حالا مورد توجه قرار گرفته است.
گفته می شود دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳۸۸۷ یورویی محکوم کرد.
گفته می شود ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تلویزیون اعلام کرده که از آنجایی که طرح تعطیلی شنبه بار مالی ندارد و خود دولت آن را پیشنهاد کرده است، به احتمال زیاد به زودی اجرایی می‌شود.
گفته می شود کیمیا علیزاده، تکواندوکار سرشناس ایرانی که با دریافت شهروندی بلغارستان برای این کشور مسابقه می‌دهد، در اولین رقابت رسمی خود در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا در بلگراد به مدال طلای وزن ۶۲- کلیلوگرم رسید.
گفته می شود رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جزییات آخرین ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه حجاب و عفاف را تشریح کرد و گفت: عمده‌ کار اعم از شناسایی و معرفی بی‌حجاب‌ها براساس ساما‌نه است، یعنی شناسایی و اعمال جریمه از طریق دوربین انجام ‌می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*