گفته می شود

گفته می شود یک نماینده در مجلس گفته اخیرا برای یک مساله‌ای به پلیس+۱۰ مراجعه کردم و مشاهده کردم به واسطه توقیف خودروهای مثلاً خانم‌های بی‌حجاب به قدری ازدحام و مراجعه در دفاتر پلیس+۱۰ بود که انگار یک همایش و یک تجمع عظیم است. در این ماجرا بعضی از افراد خودی هم نادانی‌هایی می‌کنند و من خیلی نگرانم که این قضیه دست‌های نفوذ دشمن کشور را وارد حاشیه و بحران کند و بار دیگر کشور متحمل هزینه شود.

 

 

 

گفته می شود بازرس کانون کارگران ساختمانی ادعای بیمه ۷۰ هزار کارگر ساختمانی از سال ۹۹ را کذب دانست و گفته شاید تعدادی از سهمیه آنهم به درخواستِ مثلا فلان نماینده تخصیص داده شده باشد، اما بیمه کردن ۷۰هزار کارگر ساختمانی در طول این چند سال کذب است؛ به ما اسناد و مدارک نشان بدهند!

 

 

گفته می شود رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در چند روز گذشته، درباره وضعیت آموزش در ایران مدعی شده «ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم و به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند، نظام تعلیم و تربیت کشور است.» این اظهارات با واکنش تند روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران در مجلس یازدهم و منتخب تهران در مجلس دوازدهم مواجه شد. وی گفته بی‌خود می‌کنید می‌گویید ما به قله نزدیک شده‌ایم

 

 

گفته می شود واردات و توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن های مسموم و تاریخ مصرف گذشته در بازار درحالی از سال ۱۴۰۰ مطرح شده بود که این موضوع بارها رسانه ای شده است؛ برخی بر دستور ترخیص و توزیع آن در بازار اشاره می کنند و برخی از جمله سازمان غذا و دارو عنوان می کند که مجوز ترخیص به این روغن‌ها داده نشده است.

 

 

 

گفته می شود معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفته ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud.ir است.

 

 

 

گفته می شود مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفته بر اساس اظهار نظر رسمی قوه قضائیه بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شده است.

 

 

 

گفته می شود رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفته صندوق در دولت سیزدهم ٢۶.٨ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و وام گیرنده اصلی از صندوق، دولت است و نفت و گاز بیشترین تسهیلات را گرفته است.

 

 

 

گفته می شود مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرده در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی صادق زیبا کلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفته از نظر تجربی و میدانی، حوزه سیاست‌های ارزی که اجرا می‌شود با قانون و حتی با سند تحول دولت مردمی آقای رئیسی که نیمه دوم ۱۴۰۰ ابلاغ کردند و رویه‌های جاری کشور مغایرت‌های جدی دارد. دست فرمان بانک مرکزی نیازمند اصلاح است

 

 

 

گفته می شود حدود دو هفته از برگزاری جنجالی‌ترین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران که در آن هفت نفر از نمایندگان پارلمان شهری در شروع صحبت‌های شهردار پایتخت صحن شورا را ترک کردند و اعتراض آن‌ها به عدم دریافت متن قرارداد خرید وسایل نقلیه و تجهیزات حوزه هوشمندسازی از طرف‌های چینی بود، می‌گذرد و با وجود این که طیف منتقد شهرداری تهران در شورای شهر در این مدت بارها مطالبه خود مبنی بر لزوم ارائه شدن جزئیات «قرارداد چین» توسط شهرداری به اعضای شورا را مطرح کرده‌اند، اما براساس اظهارات آن‌ها، مدیریت شهری هنوز این مطالبه بخشی از نمایندگان شورا را برطرف نکرده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*