گفته می شود

گفته می شود ویدیویی از جو بایدن منتشر شده که به نظر می‌رسد در زمین گلف ضبط شده باشد. بایدن در این ویدیو می‌گوید باید با ایران توافق کنیم و باید پیش از ترامپ اقدام کنیم. این ویدیو که انعکاس وسیعی داشته و به عنوان نشانه یک توافق قریب الوقوع با ایران در نظر گرفته شده است.
گفته می شود واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در ۱۵۰ کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد. برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن ۶۰ تا ۸۰ درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد. در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود ۵۰ قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار ۱۰۰ میلیون پوند غرامت شدند. هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

 

 

 

گفته می شود منابع نظامی در صنعا گزارش دادند که آمریکا در حال آماده شدن برای تجاوز هوایی گسترده به یمن به منظور پشتیبانی از حمله زمینی گروه‌های وابسته به امارات متحده عربی در چند جبهه است.

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرده هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

 

 

 

گفته می شود یک پیج افغانستانی نوشته وسعت ایران ۱۸۷ میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. ۱۴ میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از ۱۵۰ میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط ۳۰۰هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار ۱۵ میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد.

 

گفته می شود مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی گفته برنامه داریم که پتروشیمی‌ها به‌جای صادرات، از متانول تولیدی با فرایند MTG بنزین تولید کنند.

 

 

گفته می شود نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور گفته در حالی که هر روز سوخت رانندگان کامیون را محدود می‌کنند رانندگان افغان در ایران به راحتی سوخت دریافت می‌کنند و می‌توانیم این را ثابت کنیم که میزان دریافت سوخت آنها بیشتر از رانندگان ایرانی است و به راحتی با جاسازی مخازن، از راننده ایرانی سوخت بیشتری دریافت می‌کنند.

 

 

 

 

گفته می شود حسن ایزدان گفته با این ارقام، دریافتی بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی به ۱۰ میلیون تومان یعنی یک سوم خط فقر هم نمی‌رسد و این، ناعادلانه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*