گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

 

 

گفته می شود رئیس پیشین هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفته هزینه پرداخت‌شده برای فیلترشکن گاه بیشتر از هزینه‌ای است که برای استفاده از اینترنت به اپراتورها پرداخته می‌شود. همچنین، گردش مالی این کسب‌وکار به اندازه گردش مالی یک اپراتور اینترنت است.

 

 

 

گفته می شود رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه‌ و شهرسازی گفته محاسبات انجام شده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۴٩ درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.

 

 

 

گفته می شود معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تاکید بر نقش «خانواده» در ایجاد فرهنگ سلامت گفته در سال ۲۰۵۰ جمعیت افعانستان به نزدیک به ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون نفر، جمعیت پاکستان به حدود ۴۰۰ میلیون نفر و جمعیت عراق به ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون نفر می‌رسد و جمعیت کشور ما هم به حدود ۹۰ میلیون نفر می‌رسد که باید به بحث جمعیت کشور توجه کنیم.

 

 

گفته می شود با اعلام وزیر ورزش قرار است ۵درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

 

 

 

گفته می شود شبکه کان اسرائیل گزارشی از روند توسعه برنامه پهپادی ایران از دوران دفاع مقدس تا امروز منتشر کرد که سیر توسعه پهپادی ایران را از منظر صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش، به شکار و نشاندن شماری از پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی اشاره شده که به باور صهیونیست‌ها، با مهندسی معکوس این پهپادها، پهپادهای ایران توسعه یافته است.

 

 

 

گفته می شود شب چهارشنبه مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد. عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفته حقوق معلمانی که فقط به صورت حق التدریس در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند افزایش دو برابری خواهد یافت.

 

 

 

گفته می شود علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشته این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

 

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی بازیگر سینما، ویدیویی از کاسبی سنگین پسران محمود خاوری در کانادا در حساب اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

 

گفته می شود اسرائیل زیف، رئیس پیشین بخش عملیات ارتش اسرائیل به تحلیل جنگ به ایران پرداخته و عمیقاً به همکاران صهیونیستش توصیه می‌کند وارد جنگ با ایران نشوند.

 

گفته می شود وزیر علوم گفته در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای برای جذب هیات علمی از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند. محمد علی زلفی گل گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه‌ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می‌کند و استخدام عضو هیأت علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

 

 

 

 

گفته می شود علی هیبتی مبارز ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی MMA، در جریان یک مبارزه در قفس روسیه، حرکت غیرورزشی را برای زودتر بیرون رفتن سوپرمدل روس در حال اعلام مسابقه بود، انجام داد و با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. حالا هیبتی در کنار این سوپرمدل روس ایستاده و به زبان روسی بابت رفتارش از روس‌ها عذرخواهی کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*