پیامک

سلام از شهرداری بابت تامین روشنایی پارک وحدت تشکر میکنم. اما لطفا در اولین فرصت نسبت به تعویض جداول و کف سازی هم اقدام بفرمایید.
۲
سلام ساعت برگزاری امتحانات برخی پایه های تحصیلی ساعت ۷ صبح است آیا این تصمیم درستی است؟؟؟
۳
باسلام خدمت اعضاءمحترم شورای تامین شهرستان مرزی درمیان؛ده درصدازجمعیت شهرستان درمیان درنوغاب بخش مرکزی ساکن هستند مهاجرپذیری بسیاربالایی دارد جمعیت یک شهربدون کلانتری نیروی انتظامی مسائل خاص اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وگاهی اوقات امنیتی دارد باتوجه به اینکه شهرستان مرزی است باید توجه ویژه ای بشود تدبیری بیندیشید ماشهروندان ساکن دراین نقطه خواستارپیگیری این موضوع ازشما اعضاءمحترم شورای تامین هستیم
۴ سلام با اصلاح قانون بیمه بیکاری، به دنبال درآمدزایی از جیب کارگران هستند؛ تاوان ناترازی صندوق و سوءمدیریت را باید کارگری بدهد که پس از سال‌ها خدمت با تن نحیف و بیمار، از کار بیکار شده و حالا باید مدت بیمه بیکاری‌اش هم کم شود!
۵
سلام چرا نمایندگان مجلس وزیر آموزش و پرورش را استیضاح نمی کنند. وقتی یک وزارتخانه نتوانند یک کارت برای دانش آموزان امتحان نهایی صادر کنند دیگر چه انتظاری از این وزارتخانه باید داشت.
۶ سلام لغو امتحانات نهایی نشان دهنده نابسامانی در وزارت آموزش و پرورش است و گویا سرنوشت دانش آموزان برای آنها مهم نیست.
۷
با سلام برگزاری جلسات بی ثمر دردی از مردم را دوا نمی کنند. باید مسئولان موظف شوند خروجی جلسات رو اعلام کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*