گفته می شود

گفته می شود تیک‌تاک، اعلانی را به بعضی از کاربران آمریکایی نشان داد و از آن‌ها خواست از سناتورهایشان بخواهند به لایحه فروش اجباری این اپلیکیشن ویدئویی چینی یا ممنوعیت آن، رای منفی دهند. در این اعلان که به کاربران اجازه داد وارد زیپ کد خود شده تا شماره تلفن سناتور خود را پیدا کنند، آمده است: به سناتور خود بگویید تیک‌تاک چقدر برای شما اهمیت دارد. از آن‌ها بخواهید به ممنوعیت تیک تاک، رای منفی بدهند. اکنون اگر سنا رای دهد، آینده خلاقیت و گروه‌هایی که در تیک‌تاک دوست داشتید، ممکن است از بین برود.
گفته می شود یکی از شاخصه‌های تازه مدیریت در ایران، نقد سابق و دادن وعده برای اصلاح است؛ حتی اگر فجایع فعلی حاصل عملکرد خودشان باشد. مدیران یاد گرفته‌اند که طلبکار باشند تا پاسخگو! تقوی مدعی اصلاح والیبالی است که سال‌ها در ید قدرت خودش بوده و حالا هم همان قبلی‌ها کنارش هستند.
گفته می شود  نرخ دیه به نسبت سال جاری کمی بیش از ۳۳ درصد افزایش یافته و از ۹۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. با این حساب، نرخ دیه در ماه‌های حرام به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.
گفته می شود متاسفانه در کشور ما، اجرای استاندارد‌های تولید تجهیزات موردغفلت قرار گرفته و سالانه بیش از یک میلیون خودروی جدید به ناوگان حمل‌ونقل اضافه می‌شود که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر میانگین ۱۱ لیتر بنزین مصرف می‌کنند، در حالی که طبق استاندارد جهانی باید این میزان حداقل ۴۰ درصد کاهش یابد.
گفته می شود باشگاه الهلال عربستان هنوز امیدوار است که بتواند ستاره ۳۶ ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرد و همچنان در عرصه رسانه‌ای صحبت‌هایی درباره انتقال احتمالی لیونل مسی، مهاجم کنونی اینتر میامی آمریکا به الهلال عربستان در نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو می‌شود.
گفته می شود دونالد ترامپ مدعی است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز نشود، پایان دموکراسی آمریکا فرا خواهد رسید.
گفته می شود داریوش ارجمند در مصاحبه‌ای از روی علی کریمی بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال ایران رد شد و خطاب به کریمی گفت: «تو اگر کسی بودی، توی این مملکت کسی بودی و این مملکت تو را کسی کرد…»
گفته می شود جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت پخش در نشست خبری گفته میانگین مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ تا ۲۳ اسفندماه روزانه ۱۱۵ میلیون لیتر بوده که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است. روند مصرف بنزین صعودی است و در اسفند میانگین مصرف ۱۱۷.۴ میلیون لیتر بوده و اخیرا به ۱۳۳ میلیون لیتر نیز رسیده است. رکورد مصرف بنزین در ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ روی عدد ۱۴۳ میلیون لیتر بوده است.
گفته می شود ساخت مسکن نقش مهمی در توسعه اقتصادی، به ویژه در دوره‌های رکود دارد. با ورود بانک مرکزی به عدم تمکین به قانون در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک‌های خصوصی، می‌توان علاوه بر هدایت اعتبارات و جریمه بانک‌های متخلف در زمینه اعطای حداکثری تسهیلات ساخت مسکن قدم برداریم.
گفته می شود در تازه‌ترین اظهارنظر، غلامحسین حسن‌تاش، کارشناس ارشد حوزه انرژی و رئیس پیشین مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز هشدار داد: با رشد ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی و ۲ درصدی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۱۰ یعنی هشت سال دیگر، به ناترازی کامل انرژی می‌رسیم!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*