گفته می شود

گفته می شود تلویزیون اوکراین در گزارشی با اشاره به روند استفاده روسیه از پهپادهای انتحاری پس از طرح دوباره برخی ادعاها، مدعی شد در خصوص تسلیحات، مسکو به شدت به تهران وابسته شده و جایگزینی هم برای پهپادهای شاهد وجود ندارد؛ بنابراین، همین وابستگی باعث شده تا روسیه مجبور باشد به ساز ایران برقصد.
گفته می شود شرکت توسعه پیشرو رفاه پردیس که زیر نظر بانک رفاه فعالیت می‌کند- که خود زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است- چکی به مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آماده کرده بود و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را داشت. صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در مورد آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرده در صورت واگذاری سهام پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، صندوق های ما تمام قد و با قدرت حاضر خواهند شد.این کار را با طیب خاطر انجام می دهیم.

 

 

 

 

گفته می شود مخاطبان کنسرت «علیرضا قربانی» در اصفهان پس از لغو دوباره این کنسرت در محل برگزاری برنامه حضور پیدا کردند و شعار «بی‌شرف» سر دادند. مشخص نیست مخاطب این شعار دقیقاً چه شخصی است. لغو این کنسرت در شرایطی صورت گرفته که لغو پیشین آن نیز جنجال برانگیز شده بود و وزیر فرهنگ و ارشاد شخصا از صدور مجوزهای قانونی آن دفاع و تاکید کرده بود، نباید کنسرتی که مجوز می‌گیرد لغو شود. پس از انتشار این تصاویر، مهدی سموعی، مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد فرهنگی گفت: «امشب این برنامه به‌ خاطر برخی ناهماهنگی‌ها برگزار نشد، در تلاش هستیم برای جبران، یک شب به اجرای آقای قربانی اضافه شود.»

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی  در اولین جسله علنی مجلس پس از انتخابات گفتنه ما به خوبی می‌دانیم اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد. مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند پس باید صندوق رای کارایی و گره‌گشای روزافزون خود را در کارآمد سازی حکمرانی نشان دهد.

 

 

گفته می شود هنوز یکسال از حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران به عنوان تماشاگر نمی‌گذرد که حالا یک داور خانم هم در لیگ قضاوت خواهد کرد.

با اعلام رسمی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران؛ «مهسا قربانی» در دیدار استقلال – پرسپولیس جزو داوران اتاق VAR است. این برای نخستین بار است که از داور زن در بازی‌های فوتبال مردان در ایران استفاده می‌شود.

 

 

 

گفته می شود اعلام واریز مرحله جدید سود سهام عدالت در کشور فرصت جدیدی را برای شیادان مجازی در این خصوص به وجود اورده است.

گفته می شود معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک از ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفته تاکنون استقبال از طرح فجرانه به ۸۷ درصد رسیده و دهک یک تا سه بیشترین استقبال را داشته‌اند.
گفته می شود پس از آنکه رضا پهلوی، ائتلاف چهار نفره‌اش با جریان‌های تجزیه طلب و عامل آمریکا را به هم زد، اپوزیسیون او را به چشم نابودکننده آمالشان تلقی کرد! حالا داریوش اقبالی او را بدون بردن نام شماتت کرده و خیانتکار می‌خواند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*