گفته می شود

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از ائمه جمعه انتقاد کرده و گفته ما امام جمعه نمی‌خواهیم.

 

 

گفته می شود پست تتلو و اظهار نظر وی در رابطه با قتل آتنا اصلانی در پارس آباد مغان بازتاب های زیادی داشت که در نهایت پدر آتنا اصلانی از او شکایت کرد و برای تتلو به جرم نشراکاذیب رای صادر شد.  تتلو در این پرونده که مربوط به سال ۹۷ است، به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و از بابت نشر اکاذیب به وسیله سامانه یارانه ای و مخابراتی به تحمل دو سال حبس تعزیری و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده بود که اجرای یک فقره مجازات اشد (دو سال حبس و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی) قابلیت اجرا دارد.

 

 

گفته می شود وزیر کشور درباره حضور حجاب بانان و این که از کجا مجوز فعالیت گرفته اند به خبرنگار جماران گفته بار‌ها گفته ام امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه قانونی و تکلیف الهی است. در قانون ذکر شده و همه موظف به انجام هستند و نیازی به اخذ مجوز ندارد. چارچوب آن هم تذکرات زبانی است و قانون این را پیش بینی کرده است و اگر کسی هم مانع کار آن‌ها شود جرم مرتکب شده است. الان هم همین طور است.

 

 

گفته می شود احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصای دولت، درباره جزئیات آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به تابناک گفت: اصلاحات آیین‌نامه «واردات خودرو‌های نو» همین هفته در هیات دولت مطرح شد. به تبع آیین نامه خودرو‌های کار کرده هم به زودی و در روز‌های آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود شبکه خبری سی ان ان همزمان با جنگ اسرائیل و فلسطین گزارش داد، ایالات متحده آمریکا با قطر برای تمدید حضور نظامی ده ساله خود در پایگاه العدید در این کشور به توافق رسیده است.

 

 

 

 

گفته می شود به گفته سخنگوی شورای رقابت؛ بر اساس اصلاحات جدید، از این پس نظارت شورا در خصوص محاسبه و ابلاغ محاسبه، پسینی بوده و وزارت صمت مکلف است قیمت‌های محاسبه شده توسط سازمان حمایت را راسا ابلاغ نماید و چنانچه در نحوه اجرا شاهد ایراد باشیم، شورا ورود خواهد کرد.

 

 

گفته می شود به رغم ادعاها درباره آزادی بیان در آمریکا، اولین رئیس سیاه پوست دانشگاه هاروارد روز سه شنبه تحت فشار حامیان اسرائیل مجبور به استعفا شد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*