گفته می شود

گفته می شود در حالی که معضل کمبود معلم در کشور، امسال وسیع تر از گذشته بروز و نمود یافته و توجه بسیاری را به خود جلب کرده، وزیر آموزش و پرورش برای حل این معضل در یک استان، عازم سفر شد. در دومین ماه از آغاز سال تحصیلی، هنوز برخی کلاس‌های درس معلم ندارند و اولیای مدارس مجبورند به لطایف الحیلی این مساله را رفع و رجوع نمایند؛ از به کارگیری ناظم و مدیر و حتی معلمان و دبیران در دروسی که متخصص آن‌ها نیستند تا استفاده از ظرفیت معلمان بیرون از کادر آموزش و پرورش و تامین هزینه این کار با دریافت وجه از والدین دانش آموزان. این درحالی است که وزارت آموزش و پرورش با اقدامات متعدد و متفاوتی مانند به تعویص انداختن موعد بازنشستگی برخی معلمانی که دوره خدمتشان به پایان رسیده، به کارگیری دانشجویان سال‌های سوم و چهارم دانشگاه فرهنگیان، بازگشت به خدمت شماری از معلمان بازنشسته و حتی پیگیری فرایند جذب معلمان تازه، کوشیده از ابعاد مشکل بروز کرده بکاهد و تا حدی هم موفق به این کار شده است.

 

 

گفته می شود علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره ممنوعیت فعالیت زن‌های بازیگر به دلیل کشف حجاب برخورد شکست‌خورده با محمدرضا شجریان را یادآور شد و به مقام‌های مسئول هشدار داد و از طرفی عنوان کرده سن برخی از این افراد در حدی است که حجاب بر آنها واجب نیست.

 

 

 

 

گفته می شود  رئیس سازمان وظیفه فراجا درباره سربازهایی که مجوز خدمت ۱۴ ماهه دارند، اظهار کرده ۸۷۵۰ کیلومتر مرز زمینی، آبی و… داریم که سربازان درآن مناطق درحال خدمت هستند. سربازان در برخی مناطق ۱۴ ماه و در برخی مناطق همچون مناطق مرزی، محروم و … که از نظر نیروهای مسلح عملیاتی محسوب می‌شود، میزان خدمتشان حداقل ۱۵ ماه است.

 

 

 

گفته می شود به تازگی مزایده شماره ۵۸۱ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای بیش از هزار خودروی خارجی سواری و سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی برگزار شد. به گونه‌ای که طبق گفته رئیس هیات مدیره این سازمان، در این مزایده عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و خودرو‌های سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی مطرح بود که در حین برگزاری مزایده با توجه به احکام قضایی و درخواست‌های اعاده تعداد خودرو‌ها به ۷۰۰ دستگاه رسید.

 

 

 

 

 

گفته می شود سازمان سنجش اعلام کرده برخی افراد در کانال‌ها و گروه‌های مجازی با استفاده از برخی نرم‌افزارهای گرافیکی یا شگردهای متقلبانه اقدام به فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان و ارائه کارنامه‌های کاغذی جعلی و یا دست‌کاری در کارنامه‌ آزمون‌ آن‌ها کردند.

 

 

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون تعداد دانش‌آموزان مناطق سه و دو کشور در دانشگاه‌های درجه یک کشور به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است، گفته غول کنکور را در چراغ می‌کنیم.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال ریزش‌های اخیر شاخص بورس که تا ۴۰ هزار واحد کاهش یافته است، بیان کرده دلایل متعددی باعث نوسانات بازار سرمایه شده که یکی از این عوامل ریسک سیاسی و شرایط ریسک سیستماتیک بوده است که بازار عکس العمل منفی نشان داده و مباحث دفعات قبل هم تکرار شده که به طور قطع کنترل می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*