پیامک

سلام خواستم از طریق شما از زحمات پرسنل شرکت گاز  تشکر کنم  که سر قول خودشان ماندند و ظرف کمتراز یک  ماه  روستای سر چاه شهاباد  رو گاز کشی کردند. از طرف اهالی.
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۹:۴۵ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهردار و‌شورا با کدام مبنای شرعی و عرفی زمینی را در بهترین موقعیت‌که‌کاربری ورزشی و فضای سبز دارد  به ستاد عتبات عالیات بصورت رایگان اهدا کرده است .  موقوفات بسیاری در بیرجند درباره عتبات وجود دارد چرا آنها را برای ساختمان اداری تملک نمی کنند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آیا برای مسئولان استان فقط دانشجویان مهم هستند و دانش آموزان برایشان جایگاهی ندارند که با تحویل مدرسه شبانه روزی عقیله بنی هاشم آنان را با مشکل مواجه کرده اند
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسئولان آموزش و پرورش قاین که در جهت تامین فضای آموزشی خود مشکل دارد چرا مدرسه شبانه روزی عقیلی را به دانشگاه فرهنگیان داده اند و دانش اموزان زا آواره اینجا و آنجا کرده اند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آن نماینده محترم که در پاسخ سوال علت عدم پیگیری وضعیت پروازهای فرودگاه بیرجند ، وظیفه خود را قانون گذاری عنوان نمودند حق استفاده از پروازهای هواپیمایی آروان که جدیدا راه اندازی شده  برای عزیمت از تهران را ندارند چرا که مطمئناً این موضوع با قانون گذاری جناب ایشان محقق نشده
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم متاسفانه مامسئولین مرده پرست شده ایم قبرستان راآباد ولی محله ای بین دوبلوار شهید ناصری و شهید صیادشیرازی که جانشان در راه همین محرومان فدا نمودند فاقد هرگونه امکانات وکوچه آسفالت میباشد لطفا اقدامی انجام شود.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام  مسئولین فرمانداری شهرستان خوسف لطفا فکری در خصوص آسفالت جاده مزار شاه سلیمان علی ع نمایید در شان مملکت اسلامی نیست..
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام .چرا شرکت مخابرات تمامی زیرساخت های اینترنت را در انحصار خودش دارد و خدمات اینترنتی مطلوبی را هم ارایه نمی کند؟!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*