پیامک

سلام.مسئولین روزنامه خراسان جنوبی.شماهم جزئی ازخانواده رسانه هستیدالبته به شکل مطبوعات.ویکی ازوظایف ،رساندن درد ومشکلات مردم به گوش مسئولین استان وشهرستان میباشد.متاسفانه باسلیقه ای عمل کردن وسانسوربعضی صحبتهاومشکلات راچاپ نمیکنید!خودتان رامدیون این مردم فهیم نفرمایید.
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۰۸:۱۲:۰۰ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مهمترین رکن هر کشوری مجلس نمایندگان مردم آن کشور است که می تواند جلوی هر نهاد و هر مقامی را که خلاف مصالح ملت و کشور گام بر می دارد را بگیرد به شرط آنکه مردم بتوانند آزادانه و با گزینه های همه نوع تفکری به هر شخص و حزبی که سواد و توانایی بیشتری دارد رای بدهند. برخی نمایندگان فعلی را در صدا و سیمای استان هم اگر به نظر سنجی بگذارید قطعا هیچکدام بیش از ده درصد نظر مردم را جلب نخواهند کرد ولی متاسفانه دایره خدمت به حدی خودی و تنگ شده که هر شخصی اگر اندکی سواد و تجربه و توانایی داشته باشد ولی همسو نباشد رد صلاحیت می شود. آینده فرزندان همه ما در گرو داشتن مجلس و نمایندگان قوی که انتخاب خودمان باشد هست تا به عنوان نمونه در سکوت و بی خبری و در ستادهای خاص تامین مسکن در استانداریها از منابع مالی و زمینی که متعلق به همه مردم است عده ای صاحب مسکن نشوند و عده ای صدها میلیون تومان پول علی الحساب برای یک واحد ۷۰ متری بدهند که اخرش هم نامعلوم است.
سلام آقای عبادی گفتند مسوولین در تصمیم گیری ها همه مردم را عادلانه ببینند.اگر همه اقشار مشاورانی مثل مشاور ایثارگران و روحانیون نزد استاندارها می داشتند قطعا کسی بود که پیگیر تامین نیازهای سایر اقشار هم باشد که فعلا اینگونه نیست.از قراین مشخص است به سمتی داریم می رویم که فرزندان خانواده های عادی در آینده نزدیک نه مدرسه درستی خواهند رفت و نه دانشگاهی و نه شغل دولتی چون عده ای در پستوهای لابی گری همه چیز را به سمت خودشان و طیف خودشان سوق می دهند و تنها ناظر این موضوع یعنی مجلس با وجود نمایندگان فعلی  آنقدر قدرتمند نیست که پیگیر این حق الناس ها باشد.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام جابجایی یک دانشگاه در استان باعث سرگردانی هزار دانش آموز در یکی از شهر ستانهای استان شده است و نهاد های مسئول بجای پاسخگویی بدنبال توجیه و فرار از مسئولیت هستند. آموزش و پرورش باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشد. نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کنند.  
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اگر قرار باشد آموزش و پرورش فضاهای آموزشی خود را به دیگر ادارات واگذار کند هر چه دولت و خیرین مدرسه سازی کنند مشکل کمبود فضای آموزشی رفع نخواهد شد. جای نظارت و قانون در استان ما کم رنگ است.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ماساکنان خیابان نیایش ازعدم توجه مسولین شهرداری وآب منطقه ای وفرمانداری باتوجه به مراجعات ومکاتبات متعدددرخصوص کانال سراب ودرست کردن اطراف کانال وحصارکشی آن بسیارگله مندیم بندریکس ازاین مسولین چندسالی بیادمحدوده مساکن بشودومااجاره اش رامیدهیم شایدتوجهی کنند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از استاندار محترم و معاونت عمرانی استانداری خواهشمندیم پیگیر طرح های نیمه تمام استان نظیر بیمارستان نیمه تمام مهرشهر، کتابخانه مرکزی استان و مجتمع فرهنگی بلوار ناصری و هتل نیمه تمام کویر باشند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*