تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت

وزیر بهداشت گفت: تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه ها قرار گرفته و در سامانه ها وارد شده است.

تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در همایش بیمه سلامت که ظهر امروز برگزار شد، گفت: امروزه جامعه پزشکی یک غمی در قلب و سینه دارد که در طول تاریخ بی نظیر بوده و این فجایع صهیونیست ها در غزه و فلسطین مخالف همه کنوانسیون‌های حقوق بشر و همه معاهده‌ها است، اگر قانونی توسط جامعه جهانی تصویب می شود برای همه کشورها الزام آور است اما آمریکا و امپریالیسم مجروح را دوباره مجروح می کند و در هیچ جای دنیا به بیمارستان حمله نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر سازمان‌های بین المللی واقعا بین المللی هستند امروز روز امتحان شان است، امروز فهمیدیم که مظلومیت مردم فلسطین ناشی از صهیونیست نیست بلکه آمریکا و اروپا هم در آن نقش دارند، امروز سازمان‌های بین المللی مدافع حقوق بشر نیستند و این صحنه هایی که می‌بینیم یک جنایت بشری است.

وی با اشاره سالروز بیمه سلامت گفت: اگر یک اتفاق مبارکی در یک گوشه از کشور می افتد این مربوط به یک سازمان نیست بلکه به دلیل هماهنگی همه قوا است مجلس در این دو ساله با دولت هماهنگ بوده اند و همه این هماهنگی‌ها باعث می شود اتفاقات خوب رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما از کل جامعه سلامت و به ویژه قوا متشکرم هستیم. امروزه قوی ترین حوزه سلامت منطقه جمهوری اسلامی ایران است. بهبود بسیاری از بیماری های واگیر امروز در کشور اتفاق افتاده است. ۱۸ هزار خانه بهداشت در کشور داریم و امیدواریم بیمه به سمتی حرکت کند که صرفا درمان محور نباشند، گامی در جهت پیشگیری برداشته شده است که امیدواریم مستمر باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*