گفته می شود

گفته می شود با انتصاب مدیرعامل ستاد اجرایی، فعالیت هفتمین رئیس بنیاد مستضعفان به پایان خواهد رسید و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا از میان گزینه‌های مختلف، گزینه محتمل فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که مدتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد بود و هم‌اکنون به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است. سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده‌اند. بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

 

 

 

 

گفته می شود چندی قبل رئیس سازمان حمایت گفته بود: تولید و توزیع لاستیک خودرو امسال نسبت به سال قبل کاهش ۱۴ درصدی دارد و این بخش با مشکلاتی مواجه است و تبادل ارز در آن به سختی انجام می‌گیرد. افزایش قیمت لاستیک خودرو لزوما مشکل این صنعت را حل نمی‌کند، زیرا عرضه لاستیک به حد نیاز انجام نمی‌شود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: دولت با کلیات متناسب سازی حقوق بازنشستگان در طول برنامه و براساس فرمولی که از سوی کمیسیون تلفیق ارائه داده، موافق است. محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ، با اشاره به تعیین تکلیف موضوع «متناسب سازی حقوق بازنشستگان» در کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق و دولت همچنان در حال تلاش برای رسیدن به راهکاری مناسب در زمینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان هستند. وی افزود: پیشنهاداتی در این بخش از سوی کمیسیون تلفیق به دولت ارائه شد و روی همین ایده با دولت کارها ادامه یافت. از این رو الحمدالله روی این ایده و با یک تغییرات جزئی، به یک جمع‌بندی اولیه دست پیدا کردیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*