گفته می شود

گفته می شود مسکو امیدوار است مسیر شمالی که از طریق قطب شمال می گذرد و به دلیل گرم شدن کره زمین و آب شدن یخ ها قابل عبورتر شده بتواند در آینده به ویژه در تجارت سوخت با مسیر جنوبی (کانال سوئز) رقابت کند.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور با تاکید بر تسهیل ارتباطات ایرانیان خارج از کشور با مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی، وزارت امور خارجه را مکلف کرد با بهره‌گیری از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، ارتباط و تبادل اطلاعات این قشر از شهروندان ایرانی را نیز تسهیل کند.

 

 

 

گفته می شود ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا با اشاره به اینکه با وقوع جنگ تازه، مذاکرات برقراری روابط اسرائیل و عربستان دست کم برای زمان قابل توجهی به تعویق افتاد، این اتفاق را یک پیروزی راهبردی برای ایران خواند.

 

 

 

گفته می شود در روز‌های گذشته، گمانه زنی ها، موضع گیری‌ها و تحلیل‌های متعددی پیرامون مشارکت و نقش آفرینی مستقیم یا غیر مستقیم ایران در جنگ اسرائیل و حماس مطرح شده است؛ در این میان، رسانه‌ها و مقامات اسرائیلی و غربی ایران را یکی از طراحان اصلی عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل معرفی کرده اند.

 

 

گفته می شود اگردر اوج کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها چشم از جهان نبسته بود بی‌تردید یکی از باشکوه‌ترین وداع‌ها با مشاهیر ایران در خیابان های تهران و سپس مشهد ثبت می‌شد. کرونا اما این فرصت را گرفت و با این حال کثیری خود را به آرامگاه فرزانه توس رساندند تا پرواز آواز را تماشا کنند.

 

 

گفته می شود اگرچه سعودی‌ ها مدعی‌اند که آنها فقط برای توسعه «استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در زمینه‌های مختلف» برنامه‌ریزی می‌کنند، اما این نگرانی وجود دارد که برنامه هسته‌ای آنها در مقطعی در آینده، فراتر از این برود.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه آمریکا گفت که با وجود روابط قدیمی بین حماس و تهران، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ایران پشت حمله نیروهای حماس  به اسرائیل است، نمی بیند.به گزارش الجزیره ، “آنتونی بلینکن” گفت که حمله شنبه به اسرائیل بدترین حمله از سال ۱۹۷۳ تاکنون بوده است. وی آن را یک “اقدام تروریستی” توصیف و تاکید کرد امریکا تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند جبهه دیگری از جمله با حزب الله لبنان در این درگیری ظاهر نمی شود.

 

 

 

گفته می شود جریان هوادار محمود احمدی نژاد ویدیوهایی از ورود او به گواتمالا برای شرکت در یک اجلاس محیط زیستی درباره محیط زیست آن منطقه منتشر کردند. در این ویدیو یک زن به استقبال احمدی نژاد آمده که با توجه به کیفیت ویدیوهای منتشر شده، مشخص نیست به رئیس جمهور سابق ایران چه می‌گوید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*