گفته می شود

 

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کفته «تلاش خواهیم کرد در قالب طرح ساماندهی و تحول نظام آموزش عالی در هر استان یک واحد دانشگاهی پیام نور، دانشگاه آزاد، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان وجود داشته باشد و ضرورتی بر راه‌اندازی مراکز شهرستانی وجود ندارد»؛ اظهارنظری که نشان می‌دهد طرح تحول، برنامه مفصلی هم برای تغییر شمار دانشگاه‌ها و حتی جانمایی آن‌ها دارد؛ هرچند هنوز نه این طرح منتشر شده و نه معلوم است، اقدامی تا این اندازه کلان، چگونه قرار است رقم بخورد؟

 

 

 

گفته می شود چهارشنبه جمهوری آذربایجان اعلام کرده پس از یک حمله نظامی کوتاه دو روزه، حاکمیت کامل خود را به قره‌باغ به عنوان بخشی از خاک این کشور بازگردانده است. برخی گزارش‌ها حاکی است که باکو پس از تسلط بر قره باغ، در حال آماده شدن برای حمله به کریدور زنگزور و اشغال آن است.

 

 

 

گفته می شود سرویس امنیت ملی ارمنستان از خنثی شدن تلاش برای کودتا علیه دولت و نخست‌وزیر این کشور و بازداشت هشت نفر در رابطه با این پرونده خبر داد.

 

 

 

گفته می شود قرار بوده در نیویورک نشست مشترکی میان وزرای خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایران و عراق در قالب فرمت ۲+۶ برگزار شود، اما به دلیل برخی اختلافات لغو شد.

 

 

گفته می شود به مناسبت آغاز  چهل و سومین سالروز دفاع مقدس، در مراسم رژه نیروهای مسلح تهران از دوربرد‌ترین پهپاد جهان رونمایی شد. رسانه های اسرائیلی، رونمایی از این پهپاد را پیام واضح و آشکاری به اسرائیل از سوی ایران دانسته اند.

 

 

 

گفته می شود بانک مرکزی انتشار برخی اخبار و ادعا‌ها مبنی بر اینکه طی آخرین تصمیم، واردات خودرو یا قطعات آن با ارز حاصل از صادرات محصولات کشاورزی میسر شد را تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور به آقای اینفانتینو گفته که اگر فوتبال از سیاست جداست، باید فیفا هم جلوی اتفاقات سیاسی را بگیرد و بلوکه شدن پول‌های فوتبال ایران در فیفا یک کار سیاسی است.

 

 

 

گفته می شود بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران که در صفحات شخصی‌ خود استوری انتقادی نسبت به عملکرد مدیران تیمشان منتشر کرده بودند در تمرین عصر جمعه شرکت نکردند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*