چند تغییر درزیر مجموعه های وزارت تعاون

در حالی که برخی منابع خبری از برکناری رییس صندوق بازنشستگی کشوری خبر می‌دادند، پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد که وزیر این وزارتخانه با پایان مأموریت «نعمت‌الله ترکی» در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون را با حفظ سمت سرپرست این صندوق کرد.

چند تغییر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته

 

«سید صولت مرتضوی» ضمن موافقت با درخواست «نعمت‌الله ترکی» در صندوق بازنشستگی کشوری برای اتمام مأموریت و تقدیر از خدمات و تلاش‌های وی در دوران تصدی مسئولیت، در حکمی «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

اما تغییرات در وزارت کار و مجموعه های وابسته فقط در صندوق بازنشستگی کشوری نبود، طوری که اعلام شد مهری طالبی‌دارستانی از مسئولیت ریاست مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنار رفت.

گفته می شود، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی، «امیرعلی اوسط» را «مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» وزارتخانه کرد.

مرتضوی همچنین در حکمی از تلاش‌ها و خدمات «مهری طالبی‌دارستانی» در زمان تصدی مسئولیت ریاست مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر کرد.

گفتنی است، دارستانی در زمان وزارت حجت الله عبدالملکی به این پست منصوب شده بود.

همچنین شنیده می شود، مسعود اسم خانی ـ که اوایل سال گذشته، به مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) منصوب شده بود، برکنار شده و بابک افقهی جانشین وی شده است؛ تاپیکو بزرگ‌ترین هلدینگ تخصصی کشور در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سلولزی، تایر ‌و تولید لوله در کشور و از مجموعه های وابسته به صندوق تامین اجتماعی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*