پیامک

با سلام لطفا نسبت به نصب سرعت گیر تقاطع خیابان مفتح و نواب صفوی اقدام کنید تا کمتر شاهد کشته شدن و پر پر شدن جوانان باشیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۱۹:۲۰ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سرپرستی محترم بانک ملی خراسان .باسلام.بنده کارمنداداره ای هستم که طی تفاهم نامه بابانک ملی شعبه مدرس نسبت به پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی اقدام میکردند.حال که به این وام احتیاج دارم رئیس بانک میگوید فعلا پرداخت وام تعطیل شده وبعد اگرهم پرداختی باشدبایدمبلغ ۱۰۰یا۱۵۰ میلیون ۴ماه داخل حساب باشد.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام گلی به جمالت مخابرات مرکز استان…. شما به اصطلاح واحد ۱۱۸یک مرکز استان هستید بعد جوابگویی این بخش رو واگذار کردید به مشهد واقعا جای تاسفه با این اهمال کاری شما. امروز زنگ زدم واسه درخواست یه شماره اپراتور فرمودند مدت زمان انتظار شما تا پاسخگویی ۲۷دقیقه میباشد……… چی باید گفت به شماها که واسه وقت مردم پشیزی ارزش قائل نیستید …..
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام سده هفتم هجری قمری یعنی زمان حمله مغول به ایران و روزگار حیات سعدی، حال اثری تاریخی در بیرجند متعلق به سده هفتم وجود دارد و مورد بی مهری و بی توجهی مسولان میراث فرهنگی قرار گرفته است. قلعه حوض غلام کش که در ارتفاعات بند دره قرار دارد متعلق به سده هفتم هجری قمری است و با مرمت آن تعداد زیاد گردشگر را به خود اختصاص خواهد داد.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و خسته نباشید ، بیماران خاص در مرکز استان برای خرید لوازم پزشکی ( کیسه یورستومی و ،،،) دچار مشکلند و باید هرچند وقت از مشهد که داروخانه و کالاهای پزشکی اون رابفروش میرسانند تهیه نمایند، خواهشابجای شعار یکم بفکر مردم و این قشر هم باشیدو مشکل رو به دوش بیمار نیندازید که خودت پیدا کن فاکتور کن بیا ببر بیمه شاید صدقه سری هم کمک کنیم !!!
شهردار محترم جناب آقای دکتر  بهترین. پارک وحدت با وجودی که در مرکز شهر و در شریان اصلی ورودی شهر قرار دارد ولی خیلی مظلوم واقع شده . لطفا با تعویض جداول ، کف سازی و ترمیم روشنایی آنرا دریابید. با تشکر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*