گفته می شود

 

 

 

گفته می شود حکم دادگاه تجدید نظر سعیده شفیعی و نسیم سلطان بیگی، ۲ روزنامه‌نگار صادر شد. حسن همایون، همسر سعیده شفیعی، روزنامه‌نگار خبر داد: دادگاه تجدیدنظر احکام همسرم سعیده شفیعی و نسیم سلطان‌بیگی را صادر کرد. بنابر آنچه حسن همایون منتشر کرده است، خانم‌ها شفیعی و سلطان‌بیگی به ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری برای اتهام اجتماع و تبانی، ۷ ماه و ۱۶ روز برای اتهام تبلیغ علیه نظام محکوم شد‌ه‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود برخلاف آنچه تصور می‌رود، فایننشال‌تایمز از توسعه روابط تجاری میان ایران و امارات متحده عربی خبر داده و گفته حجم روابط تجاری دو کشور افزایش یافته است. رابطه ایران و امارات در حالی افزایش یافته که هفته گذشته امارات بابت رابطه با روسیه از طرف غرب تهدید شده است.

 

 

 

 

گفته می شود کاخ سفید اعلام کرده پنج زندانی آمریکایی در ایران، روز دوشنبه در مقابل آزادی پنج زندانی ایرانی و رفع مسدودیت ۶ میلیارد دلار از دارایی های ایران، آزاد شدند. یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود، به این رسانه آمریکایی گفت: صبح دوشنبه، پنج زندانی آمریکایی و دو عضو خانواده آنها از طریق یک هواپیمای قطری عازم دوحه شده اند تا از آنجا به واشنگتن سفر کنند. این مقام آمریکایی، توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا را نتیجه یک دوره طولانی و پیچیده مذاکره اعلام کرد.

 

 

گفته می شود رسانه‌های اوکراین از برکناری تمامی ۶ نفر از معاونان وزارت دفاع اوکراین از جمله «آنا مالیار» به دلیل دروغگویی درباره تصرف یکی از مناطق دونتسک خبر دادند.

 

 

گفته می شود نتانیاهو گفته  همیشه، اعتراضات هم به نفع و هم علیه اسراییل وجود داشته است اما این بار شاهد تظاهرات افرادی علیه اسراییل هستیم که با سازمان آزادیبخش فلسطین، ایران و دیگران متحد می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود تیم فوتبال النصر عربستان در میان استقبال شدید مردم کشورمان وارد فرودگاه امام خمینی(ره) و در ادامه هتل محل استقرار خود شد. پس از حضور کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش کادرفنی و مدیریتی تیم عربستانی تصمیم گرفته النصری‌ها برای تمرین به ورزشگاه آزادی نیاند. ظاهرا با توجه به ازدحام موجود در محل استقرار النصر اعضای این تیم تصمیم گرفته‌اند به ریکاوری بپردازند و در اتفاقی عجیب در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود  تمرین النصر از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، النصری‌ها به مسئولان ایرانی اعلام کرده‌اند در هتل محل اقامت‌شان ریکاوری می‌کننند.

 

 

 

 

 

گفته می شود اتحادیه جهانی کشتی روی سایت رسمی خود عکس های زیادی از کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات روز نخست کشتی آزاد منتشر کرده اما از بین تصاویر، عکسی از یزدانی مقابل داور زن ، واکنش کاربران را در پی داشته است

 

 

 

 

گفته می شود مجری منوتو در برنامه‌ای که درباره سالگرد حوادث ۱۴۰۱ اجرا کردند، با عصبانیت نسبت سفر مردم به تعطیلات و عدم اعتراضات خیابانی اعتراض کرد و گفت: «در سالگرد مهسا رفتند شمال جوج کباب می‌کنند و عشق و حال…» در بخش دیگری از برنامه یک مهمان تلفنی برنامه نیز گفت: «۲۵ شهریور مردم می‌خواستند بریزند بیرون و ۲۵ کیلومتر در شمال صفه» و وقتی مجری گفت رفته‌اند تا برای اعتراض انرژی بگیرند، مهمان یادآور شد ۲۵ هم تعطیل است و مردم در تعطیلات هستند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*