گفته می شود

گفته می شود اسراییل و آمریکا رزمایش جدیدی به منظور شبیه سازی حمله به سایت های هسته ای ایران برگزار خواهند کرد. بر اساس این گزارش: در این رزمایش ضمن تمرین حمله به تاسیسات هسته ای ایران  پاسخ و دفاع مشترک در برابر حمله موشکی احتمالی ایران در چند جبهه تمرین خواهد شد.

کانال ۱۲ اسراییل درباره این رزمایش که در هفته های آینده برگزار خواهد شد، به نقل از یک منبع ناشناس گفت: حمله به تاسیسات هسته ای ایران در کنار تمرین پاسخ به یک حمله موشکی چند جبهه ای از سوی ایران، در این رزمایش تمرین خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود نمایندگان کارگران در شورای عالی کار، به استناد ماده ۴۱ قانون کار، خواستار بازنگری دستمزد بر اساس نرخ تورم و هزینه معیشت هستند و این درخواست را به شورای عالی کار ارسال کرده‌اند.درخواست کارگران برای تشکیل جلسه شورای عالی کار با دستور کار بازنگری دستمزد درخواست داده‌اند و نشست آتی این شورا در اواخر شهریور، به این مبحث اختصاص خواهد داشت. بن‌مایه این درخواست، افزایش هزینه‌های معیشت اعم از هزینه مسکن و هزینه خوراک بوده است.

 

 

گفته می شود محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه‌ای با الجزیره گفته که عمل به همه تعهدات توافق هسته‌ای تنها در صورت رفع کامل تحریم‌ها صورت خواهد گرفت.

 

 

گفته می شود امیرخان متقی، وزیر خارجه طالبان، در نشست علمای حامی این گروه در کابل در اظهاراتی با اشاره تلویحی به درخواست حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران برای تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان، از او پرسید: «آیا شما حکومت فراگیر دارید؟» وی در ادامه با لحنی انتقادی به مساله حقوق شهروندی در ایران اشاره کرد. طالبان چگونگی تشکیل حکومت خود را یک «مسئله داخلی» دانسته و بارها از کشورها خواسته است در امور این گروه دخالت نکنند.

 

 

 

گفته می شود ۱۰ دقیقه ویزیت: ۷۰ هزار تومان، ۱۰ دقیقه تزریق بوتاکس و ژل: حداقل ۵ میلیون تومان. انتخاب گروهی از پزشکان در سال‌های اخیر، خروج از بخش درمان، ورود به کلینیک‌های زیبایی و در مرحله بعدی مهاجرت از کشور است. هرچند به گفته برخی از آنها، کار در بخش زیبایی، راهی برای ماندن است، نه رفتن.

 

 

 

گفته می شود درحالی کارگردانی چون کاوه صباغ‌زاده که سابقه سالها دستیاری و برنامه‌ریزی نیز در کارنامه دارد از بیکاری در سینما و فشار مالی و اجبار به کسب درآمد از رانندگی تاکسی گفته که در روزهای اخیر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رشد اقتصاد فرهنگ و هنر به عنوان دستاورد دولت خبر داده بود! وقتی وضعیت کاوه صباغ‌زاده با ساخت دو فیلم مقبول و پدر شناخته شده‌ای چون مهدی صباغ‌ زاده به عنوان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما این است، بد به حال بقیه!

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*