گفته می شود

گفته می شود رییس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفته: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.
امیرحسین بانکی پور با اشاره به ویژگی‌های لایحه «حجاب و عفاف» افزود: در مواردی مانند برهنگی یا بد پوششی هیچ جنسیتی مُراد ما نیست و برای همه مردان و زنان مطرح است بعنوان مثال الگوی لباس برای دانش آموزان دختر و پسر مطرح شده است.
گفته می شود از تدریس سردار دکتر حسین علایی در دانشگاه تهران و دکتر رضا صالحی امیری در دانشگاه علوم و تحقیقات هم جلوگیری شده است.

 

 

 

 

گفته می شود متاسفانه سرمربی ترک با وجود بازی‌های تدارکاتی زیاد ـ که به جز یکی همه را باخته بود ـ نتوانست ترکیب و تاکتیک اصلی خود را پیدا کند و در بازی رسمی با برزیل دست به آزمون و خطا زد تا حاصلش را با شکستی سه رقمی ببینیم. نیمکت نشینی حامد حدادی در ترکیب استارت از عجایب بود!

 

 

 

 

 

گفته می شود با توجه به اینکه حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، بهتر است تا عملکرد بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک‌ها و همچنین کارنامه مسکنی تمامی بانک‌های عامل در اجرای قانون جهش تولید مسکن، به صورت کارشناسی و شفاف بررسی و به مردم اعلام شود.

 

 

گفته می شود به رغم تصویب و اجرای تغییرات اساسی در غربالگری جنین، حواشی پیرامون این ماجرا ادامه دارد و عجیب اینکه هنوز پاسخ مسئولان به حواشی، نه مستند است و نه مستدل و تنها به ایجاد حواشی بیشتر منجر می‌شود. سخنگوی وزارت بهداشت ادعاهایی بیان کرده که اگر مستند باشد و بشود با شواهد و اطلاعات قابل اعتنا مطرحشان کرد، بخش بزرگی از شایعات درباره این طرح جنجالی برای همیشه مردود می‌شود؛ اما متاسفانه پشتوانه مستندی برای این ادعاها ارائه نمی‌دهد و پیگیری از وزارت بهداشت در این خصوص هم راه به جایی نمی‌برد تا این گونه به نظر برسد که دست مسئولان از مستندات کافی خالی است!

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه عکس دونالد ترامپ به اتهام تلاش برای ابطال انتخابات ۲۰۲۰ در زندان «فولتن» ثبت شد و او حدود نیم ساعت را در زندان گذراند، حمایت‌های مالی از کارزار انتخاباتی او ۷ میلیون دلار افزایش یافت.

 

 

 

 

گفته می شود چندی پیش از ساختمان شیشه‌ای خبر می‌رسید در راستای چابک‌سازی چند شبکه تلویزیونی تعطیل می‌شوند. نام دو شبکه جدّی‌تر شد و آن شبکه‌های «شما» و «ایران کالا» بودند که این اتفاق برایشان افتاد.

 

 

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) با بیان “در گذشته برخی مدیران به دلیل نداشتن سابقه صنعت باعث خسران زیادی شدند”گفته تهاتر ۲.۵ میلیارد یورویی نفت برا‌ی توسعه فرودگاه نهایی شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*