گفته می شود

گفته می شود معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفته از حدود سه هفته گذشته نزدیک به ۷ برابر کل پولی که سال گذشته از پول مان در عراق استفاده کردیم، توانستیم پول آزاد کنیم و این روند ادامه دارد.

 

 

گفته می شود عباس عبدی نوشته عامل اصلی را باید در سیاست و اقتصاد به آینده جست‌وجو کرد. کاهش درآمد، به ویژه برای طبقه متوسط و ناامیدی از آینده موجب شده است که جوانان سودای ازدواج و فرزندآوری را در سر نپرورانند. با وام ازدواج و امتیازات دیگر هم نمی‌توان مردم را به فرزندآوری تشویق کرد!

 

 

گفته می شود جمیله کدیور نوشته طی این سال‌ها، ایران جزو صادرکنندگان اصلی نیروهای تحصیلکرده و نخبه خود بوده که برای هریک میلیون‌ها دلار هزینه شده تا به مرحله ثمردهی و خدمت به میهن خود برسند؛ سرمایه‌ هایی انسانی که با سوء مدیریت‌ها و تنگ‌نظری‌ها مجالی برای پیشرفت و آینده‌ای روشن نمی‌بینند و به همین دلیل جذب کشورهایی می‌شوند که با مشوق‌های مختلف و تسهیل مقررات مهاجرت در صدد جذب نیروهای مستعد هستند.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته امروز به جای این‌که مشکلات را از ریشه حل کنیم به شاخ و برگ‌ها می‌پردازیم. مسعود پزشکیان درباره برخی شایعات در مورد ایجاد محدودیت برای غربالگری نوزادان و یا مخالفت‌ها برای سقط جنین، گفت: چه می‌توان بگویم. اگر ما درست، کارشناسی و علمی نگاه نکنیم نتایج تصمیمات نپخته خودمان را فردا با معلولین، کندذهن‌ها و بیماری‌های ژنتیکی باید ببینیم.این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همین الان هم در نگهداری از این افراد دولت و حاکمیت مشکل دارد و اگر بخواهد این روند افزایش پیدا کند که بدتر خواهد شد.

 

گفته می شود دولت سیزدهم با گذشت چندین هفته چکش کاری بر آیین نامه واردات خودرو به کشور، سرانجام آیین نامه پیشنهادی وزارت صمت را متر و معیار مورد نظر هیات دولت، ابلاغ کرد؛ آیین نامه ای که بسیاری را خوشحال کرد، چون پس از سال ها چشم انتظاری، حالا نوبت واردات خودروی روز و صفر کیلومتر دنیا به بازار داخلی شده بود.

 

 

گفته می شود رییس‌کل پیشین بانک مرکزی عنوان کرده همکاری در چارچوب بریکس و نظایر آنها اقدامی است که در میان مدت و بلندمدت می تواند نتایج مثبت تجاری و اقتصادی برای ما داشته باشد، اما توجه شود که نیازهای ارزی ، تجاری و  سرمایه ای ایران بیشتر کوتاه‌مدت است.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اشاره به اینکه عکسبرداری بیش از هر چیزی او را در جریان بازداشت نیم ساعته در زندان فولتون آزار داده، گفت که آمریکا به یک کشور جهان سوم تبدیل شده است.

 

 

 

گفته می شود صدور رای گروه رستمی‌صفا، از سوی شعبه ۲ دادگاه انقلاب اسلامی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران در اواخر ماه گذشته، واکنش‌های بسیاری درباره این پرونده و متهم اصلی آن یعنی «محمد رستمی‌صفا» در رسانه‌ها و فضای مجازی در پی داشت. محمد رستمی‌صفا متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا به عنوان مالک یا ذینفع در بیش از ۲۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی، از طریق تشکیل شرکت‌های متعدد و یا خرید سهام شرکت‌های دیگر، تحت عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی با همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی وابسته از جمله فرزندان خود، در طول سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ تسهیلات و اعتبارات کلان ارزی و ریالی از نظام بانکی کشور دریافت کرده است. طبق تحقیقات انجام شده از سوی نهاد‌های مربوطه همچون معاونت حقوقی سازمان اطلاعات سپاه و بازرسی کل کشور، گزارش‌ها و شکایات‌ بانک‌های شاکی، نظر هیات کارشناسی دادگستری، دریافت این اعتبارات و تسهیلات در حالی انجام می‌شد که محمد رستمی‌صفا، بخش اعظم این منابع مالی دریافتی را با ارائه اسناد متقلبانه و برای سرمایه‌گذاری شخصی در داخل و خارج کشور هزینه می‌کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود توافق بین ستاره‌های غیر اروپایی با تیم‌های این قاره بر سر عدم حضور مقطعی در مسابقات ملی بین فصل باشگاهی، مرسوم است و احتمال دارد سردار با شرط مورینیو برای عدم حضور در جام ملت‌های آسیا موافقت کرده باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*