پیامک

ضمن عرض سلام وخسته نباشیدخدمت شهردارمحترم باتوجه به تماسهای مکرربه سامانه ۱۳۷درموردجوی آب جلوی بانک ملی مد
رس که بوی بدی میده لجن گرفته خواهشمندیم پیگیری کنید باتشکر
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۵۶:۲۳ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام در سال ۱۳۷۵ زمینی به همراه یک باب ساختمان که به هزینه و همکاری اهالی روستای نوقند ساخته شده است جهت افتتاح و بهره برداری صرفا  دفتر مخابرات و پست بانک واگذار گردیده . ولی بعد از واگذاری تلفن به خانه ها این دفتر عملا تعطیل و بلا استفاده مانده است در این فاصله شرکت مخابرات زمینی خیلی بیشتر از مقدار واگذاری  را بدون نظر و اطلاع شورا و اهالی به نام خودش سند زده و با قیمت بسیار بالایی به مزایده گذاشته. اهالی روستا از مزایده و فروش زمین اهدایی بشدت ناراضی هستند. خواهشمند است زمین را به روستا برگردانند.
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهردارقبلی چقدر هزینه ساخت ابشار موزیکال پارک کاجستان کرد ولی ازموقعی که رفتن یک بار هم روشن نشده است.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام معصومیه  خیابان مسلم از نبود ورودی و خروجی مناسب از بلوار شهدای عبادی رنج می برد لطفا در خصوص تعریض ابتدای خیابان مسلم و احداث خروجی مناسب به سمت داخل شهر پیگیری نمایید.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام، وقت بخیر
لطفا زیباسازی حاشیه میدان طالقانی و ابتدای بلوار شهدای عبادی (به طور نمونه؛ جلو شرکت برق، روبروی دادگستری، ابتدای خیابان عارفی، بین عارفی۱و۳ و…) با توجه به موقعیت و اهمیت(شرکت برق، سرپرستی بانک رفاه، دادگستری کل، کمیته امداد،سازمان جهاد، شرکت آبفا،سالن گلبانک، کتابخانه،حجم تردد و ترافیک بعد از میدان امام و ابوذر و…) از سوی شهرداری بیرجند مورد مطالبه و توجه ویژه قرار گیرد. همچنین خط کشی محل تردد عابران پیاده در سطح شهر بیرجند بعضا با بی دقتی مواجه است به طور نمونه، تقاطع بلوار شهید فایده، شهید بهشتی، خط کشی عابر به کانال رودخانه ختم می‌شود!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*