گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفته آقای قالیباف به شخصه تغییر معاون سیاسی را دنبال می‌کرد، در حالیکه این جزو مطالبات حداقل ما استیضاح‌کنندگان نبود. الان هم تعداد کسانی که امضای خود را پس گرفتند، تعداد قابل توجهی نیستند. اصلی‌ترین وجه مربوط به استیضاح آقای وزیر کشور، ناکارآمدی و سوءمدیریتی است که منجر به وارد آمدن خسارت‌ به کشور شده است.

 

 

 

گفته می شود عضو فراکسیون زنان مجلس به ادعای اطلاع نداشتن زنان مجلس از لایحه عفاف و حجاب واکنش نشان داد. هاجر چنارانی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه نمایندگان زن در جریان تصویب لایحه عفاف و حجاب قرار نداشتند، گفت: لایحه عفاف و حجاب از دولت آمده و مجلس هم طبق اصل ۸۵ قانون اساسی لایحه مذکور را مورد بررسی قرار داده و به کمیسیون قضایی ارجاع داده شده، هر کسی که تمایل داشته از جزییات بداند، می‌توانست به کمیسیون مراجعه کند و در جریان قرار بگیرد. این عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه عفاف و حجاب امروز به شورای نگهبان رفت و به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود کواکبیان از ثبت‌نام ۲۵ تن از اصلاح‌طلبان مجلس دهم در انتخابات آتی خبر داد و گفته واقعیت این است که بهار فعالیت یک حزب و جریان سیاسی، انتخابات است؛ ولی باید شرایط شرکت در انتخابات نیز فراهم شده باشد، برای همین برای شرکت در انتخابات مجلس نیز به تمام اعضای حزب اعلام شد، هر که شرایطش را دارد در این انتخابات شرکت کند. در نهایت اگر مشاهده شد که این افراد از تمام خوان‌های احراز صلاحیت عبور کردند و باقی ماندند، شاید لیستی نیز ارائه کنیم، اما امروز نمی‌توانم این موضوع را بیان کنم و باید منتظر زمان بعد از تأیید صلاحیت‌ها باشیم که ببینیم چند نفر از این افراد می‌مانند؛ مثلاً امروز از اصلاح‌طلب‌های مجلس دهم که آمار گرفته‌ام، حدوداً ۲۵ تن از این افراد در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، یعنی اگر همین افراد تأیید صلاحیت شوند می‌توان یک لیست ارائه کرد.

 

 

 

 

گفته می شودرئیس دفتر دولت دوازدهم، گفته عملاً کسی نباید با صندوق رأی قهر کند، زیرا صندوق رأی بهترین جایی است که خواسته‌های ملت ایران را تبلور می‌دهد تا مردم حرف‌های خود را از آن طریق بزنند.واعظی گفت: چندی پیش همسایه ما ترکیه، انتخاباتی برگزار کرد که بیش از ۸۸ درصد مردم آنها در انتخابات شرکت کردند و لذا ما که پیش قدم در زمینه انتخابات هستیم باید به گونه‌ای رفتار کنیم که حتماً یک انتخابات آبرومند داشته باشیم، زیرا انتخابات هم می‌تواند بسیاری از مشکلات داخل را حل کند و هم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در خارج خنثی کند لذا بسیار مهم است

 

 

 

گفته می شود لیست پرهزینه ترین باشگاه های فوتبال دنیا امروز منتشر شد. نکته جالب حضور الهلال عربستان در میان ۱۰ باشگاه ولخرج فوتبال در جهان بود. الهلال اخیرا نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را با مبلغ ۹۰ میلیون یورو شکار کرد. همچنین الکساندر میتروویچ مهاجم فولام را با مبلغ ۴۰ میلیون یورو خریداری کرد. باشگاه متمول شهر ریاض بعد از چلسی که ۴۵۲ میلیون پوند در نقل و انتقالات برای خرید بازیکن صرف کرده در رده دوم ولخرج ترین باشگاه فوتبال دنیا قرار گرفت.

گفته می شود در یک ماه اخیر برنامه گزارش ورزشی بدون حضور رضا جاودانی از شبکه سه پخش شده و به نظر می‌رسد در ادامه تغییرات صداوسیما، همکاری این مجری هم با تلویزیون به پایان رسیده است.جاودانی در کنار مجریان و گزارشگرانی چون عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و پیمان یوسفی یکی از قدیمی‌ترین مجزیان ورزشی تلویزیون بود که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت و در برنامه‌های پربیننده‌ای چون گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵، جام پانزدهم و مردان آهنین مجری بود.

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی اخیرا در اظهارنظری انتخاباتی اعلام کرده «مجلس وقتی نقش خود را می‌تواند ایفا کند که افراد اصلح وارد آن شوند.» برخی این حرف را کلید رمز انتخابات جبهه پایداری می دانند. احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره دیدگاه سعید جلیلی برای تشکیل مجلسی با نمایندگان اصلح گفت: اصلا کسی غیرپایداری‌ها در ایران اصلح نیست، پایداری ها از همه انقلابی تر و مومن تر و متخصص تر هستند؛ به همین دلیل، جز خودشان کس دیگری را قبول ندارند. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره تأثیرگذاری جبهه پایداری بر دولت سیدابراهیم رئیسی افزود: تأثیر آنها آنقدری نیست که برخی می گویند. در مجموع پایداری جایگاه و پایگاهی ندارد. این فعال سیاسی اصولگرا درباره تسلط پایداری بر مجلس آینده اظهار کرد: این اتفاق نخواهد افتاد. پایداری زمینه رأی در جامعه ندارد؛ بنابراین، با هدف سهم خواهی موضوعاتی همچون انتخاب اصلح را مرتب مطرح می کند. اگر این جبهه به حرفی که می زند باور واقعی دارد، یک بار به تنهایی وارد میدان انتخابات شود

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*