گفته می شود

گفته می شود طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره به تصویب لایحه حجاب در خارج از صحن علنی مجلس و تبدیل آن به قانون حجاب اظهار داشته قانون ممنوعیت ماهواره هم داریم. آیا اجرا می‌شود؟ الان در خیابان ولی عصر از بالا تا پایین همه را بابت حجاب باید جریمه کرد. قانونی که جرم‌انگاری علیه بخش عمده‌ای از جامعه را انجام می دهد و جامعه پذیرای آن نیست، باید در اولویت ما باشد؟ مجلسی قوی است که اولویت‌بندی داشته باشد؛ معیشت مردم، رفاه مردم. اول باید زندگی معمولی مردم محقق شود‌.

 

 

 

گفته می شود عباس سلیمی‌نمین تحلیلگر سیاسی اصولگرا معتقد است دوره فعالیت سیاسی حزب موتلفه اسلامی گذشته است. عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فردا، از سهم خواهی موتلفه خبر داده و به آن‌ها می‌گوید: «دوره فعالیت سیاسی این‌ها گذشته است». سلیمی نمین که در حال تشریح اوضاع سیاسی و نیرو‌های حزبی ایران بود، خبر از تهدید دبیرکل موتلفه اسلامی در جلسات اصولگرایان داده و می‌گوید: آقای بادامچیان می‌گوید ما ۴۰۰ نیرو برای نامزد کردن داریم؛ یعنی بیش از مجموع نمایندگان مجلس. در این حرف چیزی جز زیاده‌خواهی می‌بینیم؟ او به نوعی تهدید می‌کند اگر سهم بیشتری به ما ندهید این امکان را داریم که خودمان حتی بیش از نیاز نیرو‌ها معرفی کنیم و لیست بدهیم. به نظرم دوره فعالیت سیاسی این‌ها گذشته است.

 

 

 

 

گفته می شود احسان ارکانی، نماینده اصولگرای مجلس گفته مدتی بود که آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور به دنبال برکناری آقای غلامرضا بود. من شنیدم، خود غلامرضا حاضر به تمکین از نظر وزیر و کنار رفتن نبوده و عنوان می‌کرده: «از بالا به من تکلیف شده و من اینجا می‌مانم!» نهایتا وزیر ناگزیر به عزل و برکناری این فرد شده است.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس در توییتی کنایه آمیز به انتقاد از صادق محصولی پرداخت.ابراهیم رضایی، نماینده مجلس در صفحه توییتر خود نوشته دخالت نمایندگان در انتصابات اشتباه است؛ البته هر نماینده‌ای، چه ستادی چه غیرستادی. ضمن اینکه دخالت دبیرکل ثروتمند حزب خاص هم در انتصابات به طریق اولی غلط است؛ اصلاح کنید.

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی در جمع گروهی از نخبگان سراسر کشور با اشاره به لزوم تعامل با اهالی هنر گفته تقابل با هنرمدان کاملا اشتباه است. با آن‌ها باید حرف زد تا زمینه همکاری ایجاد شود. بنده مدت طولانی با طبقه شریف هنرمندان ارتباط داشتم. هم در وزارت ارشاد و هم در صدا و سیما. به نظرم با هنرمندان راحت‌تر از بقیه می‌شود کار کرد، چون آن‌ها با دلشان کار می‌کنند. چون روح لطیف دارند خیلی راحت‌تر به مفاهیمی می‌رسند که می‌توانند با همه هستی خودشان کار کنند.

 

 

 

گفته می شود در هشتاد و پنجمین جلسه شورای فقهی، گزارش دبیرخانه این شورا در رابطه با شبهات شرعی مطرح در خصوص اعطای تسهیلات به زائرین اربعین طرح شد و این شورا مصوب کرد: «اصل پرداخت تسهیلات اربعین در قالب مرابحه بر اساس مصوبات قبلی شورای فقهی بلااشکال است. با این حال، با توجه به اینکه سپرده پذیری در قالب حقوقی قرض به عنوان پیش شرط دریافت تسهیلات مرابحه مطرح شده است، لذا این بخش خلاف شرع تشخیص داده شد.

 

 

 

گفته می شود یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه اعضای آن بازداشت شدند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*