گفته می شود

گفته می شود یک نماینده گفته هیچ کسی نمی‌تواند داستان گردش مالی فیترشکن‌ها را رد کند. حالا شاید روی اعداد بحث شود، اما باز هم من اعتقاد دارم گردش مالی فیلترشکن‌ها سنگین است.رشیدی کوچی به خبرآنلاین گفت: من یک مصاحبه‌ای کرده و گفته بودم فردی گفته است که گردش مالی‌اش بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان است و من نقل قول از آن فرد کرده بودم. ولی به نظر من، این عدد خیلی دور از ذهن نیست.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده چابهار در مجلس گفته دلیل موفقیت اسنپ و تپسی و فیلیمو و … دولتی نبودن آن هاست. نمی‌شود رییس جمهور دنبال تیک آبی اینستاگرام باشد، ولی پلتفروم ها را برای مردم مسدود کنیم. برخی افراد به دنبال ایجاد انحصار در فضای تولید و کسب و کارهای اینترنتی هستند.نماینده مردم چابهار در مجلس در مورد سخنان حسین شریعتمداری در مورد مصادره پلتفرم های نظیر اسنپ، گفت: موفقیت پلتفرم هایی نظیر اسنپ، تپسی و فیلمیو و نظایر آنها این بوده است که نگاه دولتی در این پلتفرم ها حاکم نبوده و تعدادی از جوانان خلاق با تکیه بر هوش و خلاقیت خودشان اینها را ایجاد کرده اند و الان هم همه گیر شدند. معین الدین سعیدی با بیان این مطلب به خبرنگار عصر ایران گفت: ممکن است در هر فعالیتی یکسری اشکالاتی باشد؛ اما نمی شود اصل وجود چنین پلتفرم هایی را که برای مردم بسیار مشکل گشا بودند، نادیده گرفت. با دولتی کردن این پلتفرم ها صددرصد اینها را به محاق خواهیم برد و اثرگذاری خودشان را در جامعه از دست می دهند. استفاده از این پلتفرم ها تجربه ای بوده که دنیا داشته است.

 

 

 

 

گفته می شود بانک جهانی در گزارشی به بررسی وضعیت تورم مواد غذایی در ۱۶۶ کشور جهان از جمله ایران پرداخته و نوشته است، بسیاری از کشور‌های با درآمد پایین و متوسط با تورم بالای مواد غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند. این کشور‌ها بیشتر در آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، جنوب آسیا، اروپا و آسیای مرکزی قرار دارند. بر اساس گزارش بانک جهانی، تورم مواد غذایی ایران در این ماه تقریبا به نصف کاهش یافته است.

 

 

گفته می شود رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی با بیان اینکه گزارش هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی نهایی شده است، گفته وزارت خانه‌های نفت و بهداشت و برخی از بانک‌ها، بیشترین پرداخت‌های غیر متعارف و نجومی را داشته اند.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفته در لایحه عفاف و حجاب دختران زیر سن ۱۸ سال از خدمات اجتماعی محروم می شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار گفته خلاف، خلاف است و جرم هم جرم و حرام نیز حرام است. با این تفاوت که کسانی که زیر سن ۱۸ سال هستند حبس و زندان ندارند، اما سایر جرائم مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی در لایحه به تفصیل آمده برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفته کسی که زیر سن ۱۸ سال است گواهینامه ندارد، اما پاسپورت، اشتغال، تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن که دارد؛ بنابراین از سایر خدمات اجتماعی محروم می‌شود و جرائم مالی جای خود باقی مانده است و این طور نیست که دختران زیر سن ۱۸ سال هیچ جرمی نداشته باشند

 

 

 

گفته می شود رضا رشیدپور با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از همکاری با تلویزیون انصراف داد. او در این صفحه اینستاگرامش با انتشار پستی نوشت: تلویزیون، سرمایه معنوی مردم و خانه‌ من است. هرچقدر چراغش روشن‌تر و مخاطبش بیشتر باشد، دل من هم گرم‌تر خواهد شد. بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه‌ سه و به ویژه مسابقه‌ سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.

 

 

گفته می شود ترامپ هم اکنون در چهار پرونده قضایی اش در دادستانی فدرال و دادستانی‌های ایالت‌های نیویورک، فلوریدا و جورجیا در مجموع با ۹۱ اتهام جداگانه کیفری، جنایی و مدنی روبروست.

 

 

 

 

گفته می شود یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته ان‌شاءالله به زودی استیضاح وزیر کشور از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج می‌شود.احمد نادری در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت استیضاح وزیر کشور گفت: قرار بر این شده شنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و باقی‌مانده نمایندگان متقاضی استیضاح برگزار شود تا مشکلات حل و فصل شود؛ بنابراین،  روند استیضاح وزیر کشور متوقف شده و ان‌شاءالله به زودی از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج می‌شود.

 

 

 

گفته می شود مشاور علی لاریجانی گفته آقای لاریجانی مشفقانه به خیلی از دوستان شان گفت «بروند ثبت نام کنند» اما خودش بنا به ظلمی که به او شد و متأسفانه جبران نشد، تصمیم گرفت در انتخابات مجلس کاندیدا نشود؛ البته خالص سازها نفس راحت تری می کشند.

 

 

 

 

گفته می شود سفیر ایران در آذربایجان در صفحه توییتری خود نسبت به توییت سفیر انگلیس در ایران واکنش نشان داد. سیدعباس موسوی سفیر ایران در آذربایجان در پاسخ به توییت سفیر انگلیس نوشته جناب سفیر! تقلیل تروریسم به خشونت یا حادثه در راستای همان تفکیک آن به خوب و بد توسط شما غربی‌هاست. درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‎بندید. ضمنا یادتان باشد اگر رشادت‌های سردار سلیمانی ما نبود هر روز باید در خیابان‌های لندن جنازه جمع می‌کردید.به گزارش ایلنا، سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در ایران در توییتی نوشته بود: از شنیدن خبر حوادث دیروز در شیراز بسیار متاثر شدم. به خانواده‌های افراد آسیب دیده تسلیت می‌گویم. خشونت علیه مردم، به هر شکلی، هیچ گونه توجیحی ندارد.

 

 

 

گفته می شود اخیرا اخباری منتشر شد، مبنی که دولت آلبانی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده است. حکم ممنوع الورودی مریم رجویی براساس آنچه اعلام شده بود از سوی دادگاه ضدتروریسم آلبانی صادر شده و این دادگاه پس از بررسی مستندات موجود، مبنی بر هدایت اقدامات تروریستی توسط این گروهک در داخل ایران، حکم ممنوعیت ورود رجوی به آلبانی را صادر کرده است.پس از رسانه‌ای شدن خبر ممنوع الورودی مریم رجوی، منابع آگاه امنیتی اعلام کردند که خبر ممنوع الخروجی مریم رجوی نیز از آلبانی صادر شده است.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه با انتقاد از اینکه هر وزیری که به کمیسیون‌ها فراخوانده می‌شود، ابعاد نظارتی کار خود را بر عهده نمی‌گیرد، اظهار داشت: «به من چه مربوط» پذیرفتنی نیست و نباید در تصمیم‌گیری‌های بموقع تأخیر داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*