گفته می شود

گفته می شود حالا که ظاهراً وحید جلیلی و دوستانش تصمیم گرفته‌اند، کمی در رویه‌شان تجدیدنظر کنند و دست کم با برگرداندن چهره‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، کمی ویترین مخاطب پسندتری را شکل دهند، همان چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون تزریق کرده‌اند، یقه‌شان را گرفته‌اند و امثال وحید جلیلی را به پایمال کردن خون شهدا متهم می‌کنند!

 

 

 

 

گفته می شود بنا بر قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ تا ۱۱۰ روز پیش از ثبت‌نام اصلی ـ که از ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد ـ مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.

 

 

 

گفته می شود محمد هاشمی رفسنجانی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اطلاعیه‌ای مطالب منتسب به وی در خصوص مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین اخراجش از صدا و سیما و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود امیرعبداللهیان در اظهارنظری در خصوص پول های بلوکه شده ایران گفته از قبل از انقلاب مبلغی در یکی از بانک‌های بریتانیا بلوکه شده بود. با احتساب سود آن مبلغ موفق شدیم ۳۹۰ میلیون پوند دریافت کنیم.این پول در شرایط تحریم‌های سخت از مسیر بانکی به دستمان رسید. وی تصریح کرد در توافق ذکر شد که ایران می‌تواند کالاهای غیر‌تحریمی را وارد کند./

 

 

 

گفته می شود یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار دیده‌بان ایران گفته که علی لاریجانی قصد دارد در انتخابات مجلس، لیست ارائه دهد.

 

 

 

گفته می شود یک عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفته در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

 

 

 

گفته می شود با رای دیوان عدالت اداری، حق رای ۶۰ درصد از سهام بانک آینده به وزارت اقتصاد واگذار شد و این وزارتخانه می‌تواند اکثریت هیئت مدیره این بانک را تعیین کند.

 

 

گفته می شود هفته گذشته یک سایت به نقل از یک «مرکز معتبر سنجش افکار» که در واقع همان مرکز افکارسنجی صدا و سیما بوده، مدعی شد که ۴۱ درصد شرکت کنندگان به فهرست مورد حمایت سیدابراهیم رئیسی و تنها ۲۶ درصد به فهرست مورد حمایت قالیباف رآی می‌دهند. گذشته از اینکه مرجع انتشار خبر به عنوان رسانه نزدیک به طیف سعید جلیلی خود نشان دهنده دور خیز نزدیکان جلیلی  به عنوان بخشی از سهامداران دولت به سوی مجلس بود، داغ شدن یک هشتگ در شبکه‌های اجتماعی توسط  این جریان و چهره جنجالی به نام علی اکبر رائفی پور جلب توجه کرد.

 

 

گفته می شود نیروی خدماتی شاهچراغ که در خلع سلاح تروریست نقش پررنگی ایفا کرد، در گفت‌وگویی کوتاه در مورد حادثه می‌گوید: بنده از شرکت خدماتی هستم و مشغول جارو در صحن بودم که تروریست را با اسلحه دیدم. ترسی بر من غلبه نکرد و حضرت کمک کرد تا به سمت تروریست بروم و مانع او شوم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*