گفته می شود

گفته می شود جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توییتی نوشته با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند، خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ cc و بالای ۲۰.۰۰۰$ را وارد میکنند و ماشین ۵ میلیاردی را به قیمت‌های فضایی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان معامله می‌کنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.

 

 

گفته می شود حساب پادشاهی عربستان سعودی در توییتر به زبان فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران پیامی منتشر کرد که نشان می‌دهد، دربار این کشور پخش تلویزیونی بازی‌های باشگاهی سعودی‌ها برای ایرانیان از طریق شبکه‌های مختلف صداوسیما را رایگان اعلام کرده است! گویا این تصمیم به دلیل حجم زیاد درخواست از سوی فوتبال دوستان ایرانی بوده است که خواهان تماشای بازی‌های رونالدو، بنزما، فیرمینیو، سادیو مانه و شاید بزودی حضور نیمار هستند. این البته ادعای طرف مقابل است، اما صحت آن هم در اصل موضوع یعنی اهداف خاص گردانندگان این اکانت تغییری ایجاد نمی‌کند. پیش از این، امیر قطر در آغاز سال جاری میلادی، پخش مسابقات جام جهانی فوتبال از صداوسیمای ایران را رایگان کرده بود و این سازمان بدون پرداخت هیچ پولی برای خرید حق پخش، مسابقات را زنده روی آنتن برد. ذکر این مهم لازم است که هفته گذشته یک شبکه آمریکایی در جدال با رقبا و تلویزیون‌های بزرگ اروپایی، حق پخش مسابقات امسال لیگ عربستان سعودی را تصاحب و خریداری کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفته مهاجرت پزشکان، آینده پر افتخار پزشکی کشور را نشانه گرفته است و به حوزه سلامت به طور جدی آسیب می‌زند.

 

 

گفته می شود سانتی اونا خبرنگار سایت «فوت میرکاتو» از جزئیات پیشنهاد وسوسه برانگیز الهلال عربستان به نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پرده برداشت که باعث شده این بازیکن به این پیشنهاد به صورت جدی فکر کند. این خبرنگار متخصص در نقل و انتقالات فوتبال نوشت: الهلال دستمزد بیش از ۱۰۰ میلیون یورو(تقریبا ۵ هزار میلیارد تومان) در سال به نیمار پیشنهاد داده است. پدر این بازیکن موافق است. سعودی ها مطمئن هستند و منتظر چراغ سبز نهایی نیمار هستند.

گفته می شود نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود موج پناهندگی بین ورزشکاران حرفه‌ای ایران در رشته‌های مختلف تشدید شده است. اینبار رکابزن ملی‌پوش ایران در اسکاتلند به احتمال زیاد پناهنده خواهد شد. هاشم اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در تشریح ماجرا گفت: متاسفانه محمد گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*