گفته می شود

گفته می شود وزیر امور خارجه با انتشار توئیتی به مناسبت سالگرد شهادت دیپلماتها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف نوشت: طالبان جنایت آفرید.

گفته می شود پس از ۳ سال قیمت نان در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است. در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است. نان لواش با افزایش حدود ۲۴ درصدی ۵۲۵ تومان شده است؛ در حالی که ابتدای سال تاکید شده بود قرار نیست قیمت نان تغییر کند شاهد افزایش قیمت انواع نان در چند استان کشور هستیم؛ در حالی که هیچ یک از تشکل‌های فعال در حوزه آرد و نان کشور حاضر به گفت‌و گو نیستند اما خبرها از افزایش نرخ نان در حدود ۱۳ استان حکایت دارد. همچنین عنوان می‌شود تا پایان مرداد این تغییر قیمت‌ها برای سایر استان‌ها از جمله استان تهران نیز اعمال خواهد شد
گفته می شود وزیر کار، به منظور پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان در نشست کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرد و در نهایت به دلیل عدم اقناع ۲ نفر از نمایندگان از پاسخ‌های ارائه شده سوالاتشان جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.
گفته می شود مخبر معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه هر صحنه خطری که در کشور وجود داشته، خبرنگاران حاضر بوده اند، به دوران جنگ تحمیلی و حضور مردم در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زمان بروز بحران ها نیز خبرنگاران برای انعکاس مسائل مردم همواره حضور داشته اند. وی یادآور شد در تاریخ کشوری سراغ نداریم که ۵۰ هزار تن را از کشورهای مختلف جمع کنند و هزینه های آنها را بپردازند تا علیه کشوری اغتشاش کنند اما غربی ها خواننده های دنیا را که چندین میلیون دنبال کننده داشتند، جمع کردند تا علیه جمهوری اسلامی ایران همخوانی کنند. وی با اشاره به اینکه آمریکا حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه ای با ایران هزینه کرده است، به موفقیت دولت سیزدهم برای کنترل اوضاع و بازگشت آرامش به کشور اشاره کرد و گفت: آخرین هجمه آنها این بود که تمام رسانه ها را برای به خیابان آوردن مردم در ایام اغتشاشات بسیج کردند ولی توفیق نیافتند.
گفته می شود بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل ۹ بانک (بانک‌های ملت، صادرات ایران، رفاه کارگران، گردشگری، اقتصاد نوین، بانک شهر، ایران زمین، پاسارگاد و سامان) با اشاره به شکایت‌های مردمی واصله و نتایج بررسی‌های میدانی انجام شده در این بانک تاکید کرد: بانک‌های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند و نباید از متقاضیان این تسهیلات، ضمانت‌های فراتر از حدود قانون طلب کنند.
گفته می شود سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در ادامه بررسی‌ها پیرامون ظن استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات روزهای منتهی به ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه، تعداد ۴٠ کد مظنون بر اساس الگوی رفتاری مشکوک، شناسایی و جهت صدور مجوز بررسی‌های دقیق‌تر، به دادستان کل کشور معرفی شدند.
گفته می شود رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند. وی درباره ورود طلای عیار پایین به بازار تاکید کرد: ورود طلای با عیار پایین به بازار به صورت جعلی به جای طلا با عیار ١٨ شایعه است و هیچ گزارشی در این باره نداشتیم. اما پیشنهاد شده که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم از طلای پایین استفاده کنیم تا با کاهش قیمت میزان تقاضا افزایش پیدا کند که هنوز این پیشنهاد تصویب نشده‌است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*