گفته می شود

گفته می شود حسین فریدون، برادر رئیس جمهور سابق به زندان بازگشته است. حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در دولت وی سمت دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی را برعهده داشت، بار دیگر به زندان بازگشت. در روز‌های اخیر تصویری از حسین فریدون در شبکه‌های اجتماعی با ظاهری جدید منتشر شده بود که نشان می‌داد این فرد بیرون از زندان است. بر اساس گزارش‌های دریافتی برادر رئیس جمهور سابق در حال حاضر در زندان اوین به سر برده و در بخش قرنطینه نگهداری می‌شود. حسین فریدون پس از طی شدن روال اداری زندان به زودی به بند‌های عمومی این زندان معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده که بر اساس آن، هیچکس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد. این درحالیست که طی روز‌های گذشته، دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده این گروهک که هم اکنون در فرانسه حضور دارد را نیز به این کشور ممنوع الورود کرده است. “ادی راما” نخست‌وزیر آلبانی نیز یک ماه قبل، در مصاحبه‌ای با شبکه آلمانی “اشپیگل” گفته بود که گروهک منافقین نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه ایران استفاده کنند. وی تصریح کرده بود که «آلبانی قصد جنگ با ایران را ندارد و کسی را که از مهمان‌نوازی ما سوء‌استفاده کرده باشد، نمی‌پذیرد.»

 

 

 

گفته می شود دستیار رئیس مجلس در برنامه بدون گارد گفته آنچه در عمل در مسئله بدپوششی انجام می‌شود، حجاب اجباری نیست؛ قبل از ماجرای مهسا امینی آیا برخوردی صورت می‌گرفت؟ احدیان در بخش دیگری از برنامه گفت: در لایحه عفاف و حجاب، برای کسی را که به آمرین‌به‌معروف پرخاش یا تعدی نماید بازداشت تعیین شده است.

 

 

گفته می شود عباس عبدی به احتمال اصل ۸۵ شدن لایحه حجاب واکنش نشان داد. عباس عبدی در توئیتر نوشته هنگامی که از بررسی علنی می‌ترسند لوایح و طرح‌های قانونی را با اصل ۸۵ عملا محرمانه می‌کنند. این کار هر چه هست قانونگذاری متعارف نیست.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفته نه نامه درخواست استیضاح وزیر کشور را امضا کردم و نه طالب عزل وزیر و معاون وی هستم. حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری اظهار کرد: بخشنامه‌ای از طرف معاون سیاسی وزیر کشور صادر شد؛ هرچند اشکالاتی نیز داشت اما بلافاصله پس از تذکر این اشکالات برطرف شد با این وجود متأسفانه برخی از همکاران به دنبال استیضاح وزیر کشور برآمدند. البته بنده نه نامه درخواست استیضاح را امضا کردم و نه طالب عزل وزیر و معاون وی هستم چرا که اولویت امروز مردم ما معیشت است و سوال این است چرا ما امروز برای معیشت بازنشستگان و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی سینه چاک نمی‌کنیم؟ این نماینده مجلس در پایان درباره قطع برق چاه‌های کشاورزی و کنتورهای هوشمند در تذکری به وزیر نیرو گفت: اساساً در اصفهان  دیگر چاه آبی باقی نمانده و این مسئله کشاورزی را با چالش روبرو کرده است لذا تقاضا دارم در تصمیم خود مبنی بر قطع پی‌ در پی برق چاه‌های کشاورزی تجدیدنظر کنید

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*