گفته می شود

گفته می شود رئیس دفتر دولت دوازدهم گفته در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: خیر، از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و مطلبی نشنیدم.او در پاسخ به اینکه بنابراین قرار نیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم فعالیتی داشته باشند، افزود: واقعیت این است که باید فکری برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات کرد. بنده از طرف روحانی و لاریجانی صحبت نمی‌کنم اما بهرحال با وجود اینکه با هر دو نفر در ارتباط هستم مطلبی در مورد لیست دادن برای انتخابات مجلس دوازدهم نشنیدم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بدهد و احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات فعال باشند بستگی به سیاست‌های انتخاباتی دارد.

 

 

 

گفته می شود حمیدرضا جلایی‌پور گفته علامتی که نشان دهد که نهادهای کلیدی دنبال برگزاری یک انتخابات سالم، منصفانه و رقابتی باشند، موجود نیست. وی مدعی شده دو سال از این «دولت یکدست» می‌گذرد، شما ببینید یک اقدام مثبت و چشمگیری برای کشور انجام نداده‌ است. این «دولت یکدست» تا حالا دولت فیلترینگ، فقر و تحمیل سبک زندگی و معطل در سیاست خارجی بوده است.به نظر من به رغم همه رکود فعلی در کشور، بخشی از مردم ناراضی در ایران از راه‌های تغییر کم هزینه مثل انتخابات استقبال می‌کنند. البته انتخابات مجلس ششم اتفاق نمی‌افتد ولی ممکن است آبروریزی انتخابات ۹۸ تکرار نشود.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان خبر داد و گفته در این زمینه به هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد یک قطعه زمین واگذار می‌شود. این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می‌شود.

 

 

 

گفته می شود دولت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان بدهکار است.

 

 

 

گفته می شود دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مسکن با بیان اینکه وعده دولت ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال بوده که لزوما این تعداد واحد مسکونی حمایتی نیستند، ادامه داد : هر چند در سال ٩٠ به تولید حدود ٩٠٠ هزار واحد مسکونی رسیدیم اما در سالهای بعد از آن این عدد به حدود ٣۵٠ هزار واحد کاهش پیدا کرد و ما معتقدیم دولت باید در حوزه مسکن مداخله کند اما نه در ساخت مسکن بلکه باید در زیرساخت‌ها مداخله کند.

 

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفته حزب کارگزاران یک رکن مهم در جبهه اصلاحات است که بخاطر همین هویت مستقل متفاوت از دیگر احزاب همسو است.محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با برنا، درخصوص آمادگی و تمهیدات حزب کارگزاران برای شرکت در انتخابات پیش‌رو، بیان داشت: حزب کارگزاران به این دلیل که در جبهه اصلاحات حضور سیاسی دارد تصمیم آن تابع تصمیم جمع بوده و لذا هنوز اقدامی نکرده است. این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به ایجاد مرحله پیش ثبت نام در قالب قانون جدید انتخابات گفت: اقدامی که مجلس انجام داد به نظر یک اقدام مستعجل بود و ای کاش مجلس و نهادهایی که پشتیبان این مصوبه هستند، فرصتی را فراهم می‌کردند که یک سال در حوزه‌های سیاست‌ورزی کشور در اندیشه‌های چپ و راست روی این موضوع گفت‌وگو شود تا با یک پشتوانه محکمی این مسئله دنبال شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*