پیامک

سلام از فلکه انتهای آوینی به سمت صدا و سیما رد میشدم ۱۲ درخت کاملا خشک شده بودند. خواستم خسته نباشید عرض کنم. وبگم یه سوالی پیش میاد اگه یه شهروند بخت برگشته تصادف کنه با یه درخت و موجب آسیب به اون بشه چه مراحلی رو باید طی کنه و چه جریمه ای رو بده. حالا عده ای به راحتی درختان را خشک میکنند وهمون طور رها میکنند کاش این دختان خشک شده جمع بشه که سیمای شهر یکم بهتر بشه.
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۰۷:۳۸:۲۳ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وقتی در بخش پیامهای مردمی که باید انعکاس دهنده صدای واقعی  مردم باشد کلمات شورا و شهرداری را سانسور میکنید و بجاش از کلمه مسئولان استفاده می کنید تا مبادا به دوستان بر بخورد، در حالی که عملکرد ضعیف این دوره شورا و شهرداری بیرجند اظهر من الشمس است چه توقعی برای اصلاح می توان داشت
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم  محله ای بین دوبلوار شهید ناصری و شهید صیادشیرازی که جانشان درراه همین محرومان فدا نمودند فاقد هرگونه امکانات وکوچه آسفالت میباشد لطفا اقدامی انجام شود.

 

 

 

سلام آتش نشانی جاده ای در کنار پایگاه های اورژانس ۱۱۵ از واجبات است که در جاده های بخش دیهوک حتی یک مورد هم وجود_ندارد.
 اگر هیچ کاری نمیشه کرد حداقل مسیر قدیم خسروآباد کریت تا کال ذوق آباد با اعتبار حداقلی (به اندازه مبلغ دیه دونفر که در این مسیر کشته می شوند) را (تا زمان احداث باندم دوم) ، روکش و فعال کنید تا این قدر شاهد پرپرشدن جوانان مان در این مسیر نباشیم.
۲
سلام حیف است سربازان ولایت را اینجوری از دست بدهیم .
تصاویر این جوان از دست رفته را منعکس کنید و به مسئولین بالاتربگویید.
به خدای احد و واحد خیلی ظلم  است که عزیزان مان را به خاطر دوبانده نبودن و شلوغی جاده دیهوک_طبس از دست بدهیم.
دهها و صدها نفر توی جاده دیهوک_طبس کشته شده اند.
غم و غصه بسه دیگه .
 بچه یتیم ها بسه دیگه .
زن بیوه های اشک ریزان آواره در کنار قبرستان بسه دیگه .
اگه اسائه ادب شد ، به دل نگیرید ، این ها از غم است.
اگر مسئولان کاری از دستتان بر می آید ، انجام دهید ، نگذارین دوباره این غم ها تکرار شود.
   
۳
سلام ماساکنان خیابان نیایش ازعدم توجه مسولین شهرداری وآب منطقه ای وفرمانداری باتوجه به مراجعات ومکاتبات متعدددرخصوص کانال سراب ودرست کردن اطراف کانال وحصارکشی آن بسیارگله مندیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*