پیامک

باسلام،  اینجانب نوه شهید می باشم مادرم فرزند شهید است و با توجه به تصادف شدیدی که سالها پیش داشته و با اتفاقات پیش رو وی دچار اختلالات روان پزشکی شده، و به معنای واقعی محجور شده است نه حقوقی دارد نه پنهایی نه چیزی، ۳ بار در بخش روانپزشکی بستری شده و هم اکنون در بهزیستی است، و متارکه نیز نموده، وی تنها دارایی اش که یک خانه بوده توسط چند کلاهبردار از وی کلاهبرداری شده و هم اکنون بی جا و مکان است، از قوه قضائیه و دادستانی محترم و فرماندهی انتظامی استان و دستگاه های مسئول تقاضا مندم  موضوع را پیگیری نمایند، و مانیز درخواست صدور حکم حجر را داده ایم و پزشکی قانونی تایید کرده، حال خواستار تسهیل در امر صدور حکم و تعیین قیم هستیم، و فرد کلاهبردار دار نیز توسط پلیس آگاهی دستگیر شود.
۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ۰۱:۲۴:۲۹ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نتیجه تبعیض بین مدارس عادی و خاص به اصطلاح استعداد های درخشان این است که دانش آموزش از هم اکنون نقشه مهاجرت به آمریکا و کانادا دارد.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اگر طوری فرهنگ سازی کنیم که بی حجابی  به قبح تبدیل شود طوری که  بی حجاب خجالت بکشد آنگاه بدون هزینه اجتماعی حجاب رعایت خواهد شد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام ما جمعی از کسبه ی بازار روز بلوار مسافر ( دوشنبه بازار) حدود ۷۰۰ شاغل کسب و کار می کنند که شورای شهر با تغییر بازار به دوشنبه خسارت زیادی به ما کسبه زده اند ولی متاسفانه با سوء تدبیر و مدیریت درب های ورودی بازار را بسته اند که باعث آزار و اذیت شهروندان محترم و ما کسبه ی بازار شده اند متاسفانه شورا و شهرداری به جای حمایت از کسب و کار ها و مشاغل با بی تدبیری همه ی ما کسبه را نابود می کنند ما جمعی از کسبه ی بازار عاجزانه از مسولین عالی استان دادستان محترم و استاندار محترم تقاضا ی رسیدگی داریم
باتشکر جمعی از کسبه ی دوشنبه بازار
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسئولان اعلام نماید آیا یکسال معطلی  کردن مردم برای تکمیل یک میدان در کنار پارک خانواده کافی نیست؟اگر ملاک تخریب و جمع اوری و تسطیح و شن ریزی۲۰ مغازه واقع در میدان ابوذر در یک شب باشد این میدان نهایتا یک هفته کار داشته فرقش این است که آن مغازه ها به مناسبت جشنهای!!!!! عید غدیر و باز شدن میدان ابوذر تخریب شد که خیلی نیاز به اینقدر سرعت عمل نداشته ولی این میدان واقع در جنب پارک خانواده در یک مکان عادی واقع شده که الان چند ماه است اسفالت اطراف میدان را هم برداشته اند که دلیلش مشخص نیست.
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اداره آب فاضلاب بیرجند این سه ماه که قولشو داده بودین تمام شد و هیچ کاری برای فاضلاب این یک کوچه دکتر گنجی مهر شهر نکردین  سه ماه قبل از عید قول دا دین. این مردم چه گناهی دارن که برای خواسته بحق خودشون باید اینقد عذاب بکشن. از خدا بترسین.
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری بیرجند بیزحمت چهار بیل آسفالت اگه وقت کردین خیابان دکتر حسابی مهر شهر فکر کنم دو ماهه برای فاضلاب کندند آسفالت کنید. این مردم گناه  دارند باز فردا همینا میان پای صندق رای.. خیابان اصلی اگه ناراحت نمبشین
۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وای. وای وای… از دست اداره آب فاضلاب بیرجند به کجا شکایت کنیم بالاتر ازریاست جمهوری، قرار بود تا عید فاضلاب اون یک کوچه دکتر گنجی مهر شهر اجرا بشه چهار ماه از سال جدید گذشت و خبری نشد یعنی تو این استان هیچ ارگانی، سازمانی نیست جواب مارو بده و به داد ما برسه. همین بی برنامه گیهاست   که آدمو به نظام اداری بدبین میکنه.
۱۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بدینوسیله از  برگزاری مراسم  باشکوه عزاداری دهه اول محرم و دعوت از خطیب ارجمند حجت الاسلام حیدری کاشانی و مداح گرامی جناب آقای مجتبی ابراهیم زاده که باعث جذب حداکثری اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان و نوجوانان گردید تقدیر و تشکر می گردد اجرهمه دست اندرکاران با امام حسین (ع) و یاران باوفای حضرت
۱۲
۱۳
۱۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ما مردم مهر شهر آدمیم بخدا مهر شهر با این جمعیت ‌ یک ورودی داره اوج ترافیک با یک فلکه کوچک اصلا پاسخگوی این جمعیت نیست مسولین پیگیری کنند تشکر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*