گفته می شود

گفته می شود رجب رحمانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفته از طرف نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر کشور درخواست می‌کنم که این استیضاح اعلام وصول شود و اجازه ندهید که مجلس بیش از این تضعیف و تخریب شود.
گفته می شود معاون رئیس بانک مرکزی عراق اعلام کرد که حجم ذخایر خارجی این کشور به دلیل افزایش قیمت جهانی نفت به ۱۱۳ میلیارد دلار رسیده است.

گفته می شود نیما نکیسا بعداز خوانندگی، مدیرعامل باشگاه شد! او پس از پایان دوران حرفه‌ای فوتبال، مدتی به خوانندگی نیز پرداخت و اکنون برای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران نیز ثبت نام کرده است که با توجه به پست جدید، طبق قانون باید کناره‌گیری کند.

گفته می شود بررسی قرارداد مهاجم اهل مالی فصل گذشته پرسپولیس نشان می‌دهد این بازیکن با وجود مصدومیت‌های فراوان، ۲۲ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در بر داشته است.باشگاه پرسپولیس در تابستان سال ۱۴۰۱، برای تقویت خط حمله خود با شیخ دیاباته وارد مذاکره شد و در نهایت در شهریور سال گذشته با این بازیکن اهل مالی قرارداد همکاری به امضا رساند. دیاباته که پیش از این هم در استقلال بازی کرده و سوابق متعدد مصدومیت از خود به جا گذاشته بود، بعد از گذراندن تست‌های پزشکی قرارداد رسمی خود را به امضا رساند اما در طول لیگ بیست‌ودوم بارهار و بارها به خاطر مصدومیت دیدارهای پرسپولیس را از دست داد.
گفته می شود پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور نشان می‌دهد، جواد حسین زاده رئیس مرکز آمار ایران از ریاست مرکز آمار ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های سازمان برنامه کنار رفته است.
گفته می شود شواهد و مشاهدات بلومبرگ اکونومیکس از افزایش ۵ درصدی هزینه‌ها در روسیه پس از شورش اخیر واگنر حکایت دارد. بودجه روسیه در حال حاضر عمیقاً با کسری ناشی از هزینه‌های دفاعی و اجتماعی مواجه است.
گفته می شود بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار حوزه موسیقی، با انتشار یک پست در حساب کاربری خود در توئیتر در روز یک‌شنبه ۲۵ تیر از لغو یک کنسرت در تهران به‌دلیل «زنانه‌بودن صدای خواننده مرد» آن خبر داد.
گفته می شود مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: محمد صادقی، بازیگری که طی روزهای گذشته با تولید محتوای غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، با دستور قضایی بازداشت شد
گفته می شود علی یوسف پور اظهار کرده نمایندگان شهر‌های بزرگ به ویژه تهران همواره مثل لکوموتیو قطار عمل می‌کردند و پیشران بودند، اما در دوره یازدهم چنین ویژگی را شاهد نبودیم، نتیجه اش هم این می‌شود که تصمیمات نادرست گرفتند؛ مثلا در مصوبه واردات خودرو دیدیم که به خودروسازان مجوز واردات دادند، حال آنکه باید این موضوع به خود مردم واگذار می‌شد؛ وقتی هم از یک نماینده تهران علت چنین مصوبه‌ای را سوال کردم، او گفت «من در موضوع خودرو داخلی و خارجی دخالت نمی‌کنم»، در جواب گفتم «پس ایرانی‌ها باید با الاغ رفت و آمد کنند؟»
گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر دلخوش در مورد عملکرد وزیر کشور گفته که بنده براساس آیین‌نامه در خدمت شما هستم و کار پیش خواهد رفت. سید کاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: خواهش می‌کنم تکلیف ما را با مساله پیش آمده مشخص کنید که آیا وزیر کشور باید در قبال مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد یا خیر؟ برخی به جای آنکه اصلاح کنند تهدید می‌کنند. اگر بنا باشد این گونه پیش رود ما تا آخر این مسیر را دنبال می‌کنیم.
گفته می شود ریاست هیات دیپلماتیک ایران در لیبی در مورد آخرین وضعیت سفارت ایران در لیبی و شرایط زندگی در این کشور توضیح داد و گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی نیز فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*