گفته می شود

گفته می شود حرف و حدیث‌ها درباره انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می‌آید و یک روز هم از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می‌دهند. حالا در تازه‌ترین خبر پیرموذن، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گوی خبرساز اخیر خود از یکی دیگر از پشت پرده‌های انتخاب آذر منصوری پرده برداشت. این فعال سیاسی اصلاح طلب، تاکید دارد که گزینه سید محمد خاتمی برای پست ریاست جبهه اصلاحات، شهیندخت مولاوردی و در مقابل آذر منصوری تحت حمایت طیف جوان اردوگاه اصلاح طلبی بوده است

 

 

 

 

گفته می شود وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بر مبنای اطلاعات موثق به دست آمده، «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است. او که در منطقه محل اقامت پیشین خود در عراق به بدنامی اشتهار داشت، همان بدنامی و سوابق سوء خود را به‌ عنوان کارنامه مطلوب صهیونیست‌ها ارائه می‌کند و مورد قبول و استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد. نام‌برده پس از آن، نقش عمده‌ای در جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه تجزیه عراق ایفا می‌نماید. اقامت در سوئد را به عنوان دستمزد خیانت‌هایش به ملّت عزیز عراق و امّت گرامی اسلام، از صهیونیست‌ها مطالبه و دریافت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود سعیدی در پاسخ به اینکه بسیاری بر این باورند که تنش اخیر وزارت کشور و مجلس و در نهایت تاکید بر برکناری معاون سیاسی وزیر دخالت مجلس در امور دولت محسوب می‌شود، تصریح کرده نمایندگان معتقدند فعلاً کسی برای انتخابات ثبت نام نکرده، بنابراین، مواد ۵۹ و ۶۰ قانون انتخابات مربوط به زمانی است که کسی در انتخابات ثبت نام کند لذا چنین مکاتبه‌ای توسط نمایندگان به عنوان عدم تعامل میان قوه مجریه و قوه مقننه ارزیابی شده است. او در ادامه خاطرنشان کرد: از طرفی مردم می‌گویند نمایندگان در مورد بسیاری از موضوعاتی که به حقوق آن‌ها مربوط بوده، به صورت جدی وارد نشدند، اما اینجا که احساس می‌کنند شاکله مجلس آماج قرار گرفته، همه نمایندگان ورود جدی داشتند. سعیدی در پایان یادآور شد: بنده ضمن اینکه نگرانی نمایندگان در مورد چنین رویه‌ای در کشور را تایید می‌کنم، اما انتظار دارم هر جا و به هر نحوی در مواردی مانند بحث تورم و موضوعات معیشتی که حقوق مردم تضییع می‌شود، مجلس چنین ورودی داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود رئیس مجلس با بیان اینکه اگر فراخوان فقه حکمرانی را جدی می‌گرفتیم امروز با مساله عرفی و قانونی پیرامون حجاب مواجه نمی‌شدیم، افزود: دهه نود، از نظر فکری و در عرصه علوم فکری و انسانی، دهه خوبی نبود. اگر علوم انسانی جایگاه شایسته خود در تداوم نهضت نرم‌افزاری و تولید علم پیدا کرده بود چه بسا شاهد رخداد‌هایی مثل ناآرامی‌های سال گذشته نبودیم یا مواجهه بهتری با آن می‌داشتیم.

 

 

 

گفته می شود علیرضا زاکانی در حاشیه جشن فرزندان غدیر در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانی که در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفته همه جا استثنا وجود دارد و احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است. حیدری در واکنش به اینکه برخی رفتار‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام با مجلس را لجبازی ارزیابی می‌کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان نامش را لجبازی گذاشت، چون مجمع هم در قانون اساسی جایگاه دارد و اعضای آن با حکم رهبری تعیین می‌شوند، لذا افراد پخته‌ای هستند. اما نظر بنده این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه بالایی دارد و در مواردی که مجلس و شورای نگهبان اختلاف نظر نداشته باشند، ورود به طرح‌های مجلس شورای اسلامی در شأن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.

 

 

 

گفته می شود خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرده ما هم در کنار مردم از این وضعیت تورمی ناخشنود هستیم و خانواده‌های ما هم که خرید می‌روند از افزایش قیمت‌ها گلایه دارند اما امیدواریم تدابیری که از اسفند ۱۴۰۱ با تمشیت رئیس جمهور دنبال شد نتیجه بخش باشد

 

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفته تأکید رئیس‌جمهوری بر قانون برای حل اختلافات؛ یعنی دولت وارد بازی باخت – باخت نمی‌شود و اجازه نمی‌دهد حال خوب مردم از دستاورد‌های امیدآفرین با حاشیه‌سازی خراب شود.

 

 

گفته می شود بادامچیان همچنین با اشاره به مواضع اخیر جریان اصلاحات تصریح کرده امیدوارم راه جدیدی را انتخاب کنند، زیرا پایان جریان اصلاحات دوم خردادی را قبلاً اعلام کرده بودم. آن‌ها دقت کنند دوباره به سقوط سیاسی گرفتار نشوند و از گذشته عبرت بگیرند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*