گفته می شود

گفته می شود عبدالله مرادی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و مدیرکل سیاسی وزارت کشور  در پاسخ به این سؤال که آذر منصوری که به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شده و در سال ۱۳۸۸ به عنوان محکوم امنیتی دستگیر شده آیا در حال حاضر شرایط برعهده گرفتن مسئولیت در حزب سیاسی را دارد یا خیر، گفت: کمیسیون پیرامون این مسأله با توجه به عضویت موثر خانم منصوری در حزب اتحاد ملت در گذشته بررسی‌هایی داشته و با توجه به سوابق محکومیت و تداوم محرومیت اجتماعی در آن بازه زمانی، ایشان امکان عضویت مؤثر در حزب را نداشتند.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان خصوص سازی ضمن اعلام گزارشی از عمکلرد مالی دو باشگاه پر طرفدار سرخابی گفته با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد. در بخشی از متنی که قربان زاده در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده آمده: پرسپولیس بیشترین درآمدزایی را خودش داشت و حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از اسپانسری و… درآمد کسب کرد. اما مدیران استقلال نتوانستند در طول یک فصل از اسپانسری این‌گونه درآمد کسب کنند. خب سازمان هم برای حفظ حقوق هواداران به‌همان دلیل خاصه‌خرجی که باعث حذف از آسیا شد و ضمنا سوءاستفاده مدیرعامل از آن‌ها، شکایت کرد. ضمنا مجددا با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد. سه بار مدیرعامل در تلویزیون از چک‌های شخصی به‌عنوان طلب یاد کرد و آن‌ها را نشان می‌داد و آخرین بار اسم بنده را هم بردند. من هم پاسخ دادم و ثابت کردم این‌ها دوبار پاس شده است! از طرف دیگر مدیر پرسپولیس منابع بورس را هدر نداد ولی استقلال هدر داد. اگر من سکوت می‌کردم و شکایت نمی‌کردم شما باید بازخواست می‌کردید.

 

 

 

گفته می شود دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران در جهت مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بازداشت شد. در پی تأکید‌ات مکرر رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع با تخلفات درون‌دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه طی روز‌های گذشته دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران را بازداشت کرد. قابل ذکر است نهاد تحقیق و بازداشت فرد مورد اشاره مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است که در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون‌دستگاهی به پرونده این فرد ورود و وی را بازداشت کرده است. برای دادستان مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از خانواده، گفته اجرای قانون جدید چک تاثیر زیادی در کاهش آمار زندانیان داشته و با اجرای این طرح هم سالانه ده‌ها هزار نفر از تعداد زندانیان کاهش خواهد یافت و زوجه به حق و حقوق خودش می‌رسد. وی افزود: آنچه در این طرح و در طرح‌های سابق که در نوبت بررسی صحن قرار دارند مطرح شده اگر زوج توانایی فردی در پرداخت کافی وجه دارد باید مهریه را به زوجه پرداخت کند، البته اطلاعات املاک در سامانه املاک من هم قرار دارد و منقول‌ها و نقد‌ها هم در بانک‌ها و موسسات پولی و بانکی موجود است

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*