گفته می شود

گفته می شود معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراجعه یک میلیون و دویست هزار گردشگر سلامت به کشور از ۱۶۴ ملیت گوناگون در سال گذشته خبر داد و گفته سالانه حدود یک میلیارد دلار به واسطه خدمات گردشگری سلامت ارز وارد کشور می‌شود.

 

 

گفته می شودشریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرده دشمنان ایران اسلامی در وقایع سال گذشته درخصوص براندازی و تجزیه ایران صحبت و حمایت خود را از هسته‌های منافقین اعلام کردند، اما با هشیاری مردم همه نقشه‌های آن‌ها نقش برآب شد. وی واکنش مردم خوزستان در جریانات اخیر را سند افتخار برای کشور عنوان کرد و افزود: به رغم اینکه تمرکز برنامه ریزی دشمن بر گسل‌های قومی، معیشتی و مذهبی بود، اما خوزستان در این جریانات، سربلند بیرون آمد.

 

 

گفته می شود درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند. روز گذشته برخی سایت‌های خبری به نقل از یک حقوق‌دان و فعال سیاسی و اجتماعی از ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور – با صدور رای دیوان عدالت اداری خبر داده بودند. این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.

 

 

گفته می شود درگاه ملی مجوزها اعلام کرده با وجود اتصال ۴۱۸۳ مجوز (۹۷درصد مجوزهای موجود) به درگاه ملی مجوزها، اما ۲۵ کسبوکار پر درخواست با وجود اعلام قبلی اتصال آنها، مجوزشان صادر نمیشود و علاقهمندان ورود به این کسبوکارها متاسفانه نمیتوانند برای شروع فعالیت مجوز قانونی دریافت کنند. درگاه ملی مجوزهای کشور ضمن شرمندگی و پوزش عمیق از همه متقاضیان سرمایهگذاری و علاقهمندان این فعالیتهای اقتصادی، قول میدهد در اسرع وقت دستگاههای بی مبالات و قانون شکن را مجبور به تمکین قانون و صدور مجوز طبق شرایط اعلام شده کند تا بیش از این نتوانند حق سرمایهگذاران را ضایع کنند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان امور مالیاتی با اشاره به شناسایی برخی حساب‌های تجاری اینفلوئنسرها و احتمال صدور برگ تشخیص متمم برای آنها گفته اگر این افراد اظهاراتی خلاف واقع داشته باشند مشمول جرایم کتمان درآمد (۱۰ درصد جریمه غیر قابل بخشودگی) خواهند شد.

 

 

گفته می شود علی ربیعی گفته برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت؛ برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده، بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*