گفته می شود

گفته می شود رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، او را آخوند دو ریالی خطاب کرد. رحیمی جهان‌آبادی در توییتی نوشته فیلمی از مححق داماد دیده ام‌ که می‌گوید یک نفر نیست در این مجلس بفهمد. راستش را بخواهید تا آخوند دوریالی مثل شما بخواهد در اقتصاد و سیاست و امور بین المللی و دموکراسی نظر بدهد، فهمیدن یا نفهمیدن‌ ما در مجلس چندان فرقی به‌ حال ملت ندارد؛ گذشته همفکران شما در حمله به سفارت‌ها یادمان هست.

 

 

 

گفته می شود جواد امام، دبیرکل جبهه ایثارگران اخیرا به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات گفته است ما قطعا نیازمند تعامل و رایزنی با حاکمیت و نهادهای حکومتی هستیم. ما قهر نکردیم. اما ما را حذف و کنار زدند.

 

 

گفته می شود عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی ادعای اهانت به رهبری در جریان مناظره میرسلیم با رشیدی کوچی در صدا و سیما را سخنی نسنجیده و ناصواب دانست. عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب نوشت؛ آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم، به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است. پیشتر دفتر میرسلیم در نامه‌ای به صداوسیما، انتقاد رشیدی کوچی از بی‌کیفیت بودن برخی خودرو‌های داخلی با الفاظی خاص را برابر با «توهین به رهبر انقلاب» عنوان کرده بود!

 

 

 

گفته می شود روزنامه ایران نوشته خبر‌ها حکایت از آن دارد که جلسات برخی نمایندگان مجلس با هدف رأی‌آوری و جلب آرا در حوزه‌های انتخاباتی آغاز شده است. آن طور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد، برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقی مانده از دوره نمایندگی، احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند. این در حالی است که همزمان جریان‌های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب نیز گعده‌های انتخاباتی خود را برپا کرده اند. رسانه‌های محلی نیز این روز‌ها به جایی برای انتشار مطالب کسانی تبدیل شده که احتمالاً قصد دارند از استان‌های مختلف خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.

 

 

 

گفته می شود سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد.

 

 

 

گفته می شود روزنامه هم‌میهن نوشته وظیفه حکومت است که برای تقویت بنیان‌های قدرت خود، انتخابات را چنان برگزار کند که در نظر مردم کالایی ضروری باشد و برای به دست آوردن آن ساعت‌ها در صف بایستند. همچنان که در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۹۶ چنین کردند. کسی برای پفک نمکی در صف نمی‌ایستد، ولی مردم برای کالا‌های ضروری در صف می‌ایستند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*