گفته می شود

گفته می شود حسن خانلری، مدیر روابط عمومی سعید محمد در حاشیه‌ی گفتگو با ایرانیان خارج از کشور، در پاسخ به سوالی درباره علت نبودن سعید محمد در دولت علی‌رغم گفته‌های نهاد ریاست جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت وی، توضیحاتی ارائه کرد. او افزود: سعید محمد برای خود چیزی نمی‌خواست؛ برگزاری انتخاباتی گرم و پرشور را تکلیف دانست و هیچ شرط و پیش‌شرطی هم نداشت! روابط عمومی سعید محمد گفت: این دولت است که باید قابلیت استفاده از ظرفیت‌های نخبگان را داشته باشد که در حال حاضر متاسفانه اینگونه نیست.

 

 

 

گفته می شود حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص‌ روند پیشرفت نهضت ملی مسکن، اظهار داشته نمایندگان مجلس از روند نهضت ملی مسکن رضایتی ندارند و به منظور پیگیری این مساله، مسیری در حال طی شدن است. عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: طبق اطلاعات بنده در زمینه اجرایی شدن قانون جهش تولید مسکن آن همت و کاری که باید صورت بگیرد‌، اتفاق نیافتاده است و از این بابت دچار خسران هستیم؛ مردم در تامین مسکن دچار مشکل هستند، نه تنها برای بخش زیادی از مردم صاحب مسکن شدن به آرزو تبدیل شده، حتی افرادی که درآمد پایینی برخوردار هستند دیگر توانایی اجاره مسکن را هم ندارند.

 

 

 

گفته می شود یک فعال رسانه‌ای به احتمال سرلیستی جهانگیری از سوی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس واکنش نشان داد. عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در صفحه توئیتر خود نوشت: بعد از تحرکات بخش سکولار- تحریمی اصلاحات در هفته‌های اخیر، بخش مشارکت جوی از برنامه ریزی برای حضور در انتخابات با سر لیستی جهانگیری پرده برداشت. بسیار عالی! اما انصاف نیست جناب همتی که دوسال است اینجا فعالیت شبانه، روزی دارد سر لیست؟! نباشد و جهانگیری یا آذری جهرمی باشد. خود دانید.

 

 

 

گفته می شود مسیری که آقای جلیلی و تیم جدید صداوسیما در پیش گرفته‌اند تقریباً اکثر طیف‌ها و حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده است، الّا احتمالاً خود آن‌ها را، اگرچه اگر بشنویم که خود آنان هم نگران شده‌اند، اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است. محسن یزدی از مدیران انقلابی، متدین و حزب‌اللهی صداوسیما هم از مدیریت شبکه مستند صداوسیما کنار گذاشته شده است

 

 

 

گفته می شود سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور از «مولدسازی دارایی‌های دولت در استان‌ها» به عنوان روشی برای تأمین منابع مورد نیاز طرح‌های عمرانی یاد کرد و خواستار پیگیری جدی آن در جهت تأمین منابع لازم برای رونق تولید و رشد اقتصادی شد و گفته متأسفانه آئین‌نامه تدوین شده برای اجرای این قانون به درستی در جامعه تبیین نشد و این تصور نادرست به‌وجود آمد که در این زمینه قانون‌گذاری جدیدی شده است، در حالی که دولت به دنبال تعیین شیوه اجرای قوانین و تکالیف برنامه‌ای معطل مانده در این زمینه بود. وی تاکید کرد: در موضوع مولدسازی دارایی‌های راکد دولت، من آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات!

 

 

 

گفته می شودمجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به قانون بودجه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ بیمه مرکزی مکلف است هنگام صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تصفیه حساب آزادراهی را از فرد اخذ کند. البته بیمه مرکزی با این موضوع مخالف بود زیرا بر این باور است که چنین شرطی صدور بیمه‌نامه را سخت می‌کند؛ اعتراض خود را هم به وزارت اقتصاد اعلام کردیم. وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این فرایند پیشنهاد سازمان راهداری بوده است. در هر حال به قانون تبدیل شده است. سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات نیز به ماجرا ورود کردند و از بیمه مرکزی خواستند ترک فعل نکند. در این راستا زیرساخت‌های لازم از سوی بیمه آماده شده است تا کار به سهولت انجام شود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفته ۹۰ درصد اصناف و شاغلان در ارائه عملکرد سال گذشته، مالیاتی زیر ۱۰ میلیون تومان را اظهار کردند. مهدی موحدی بکنظر اظهار داشته مالیات ۵۰ درصد از اصناف در قالب فرم تبصره ماده ۱۰۰ صفر اظهار شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*