گفته می شود

 

گفته می شود حواشی پیرامون واردات و در آستانه ترخیص قرار گرفتن خودرو‌های لوکس وارد شده، صرفاً به واردات آن‌ها محدود نمی‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترخیص این خودرو‌ها با موانع قانونی متعددی نیز همراه است. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص واردات این خودرو‌ها مطرح می‌شود، مشخص نبودن منشأ ارز خودرو‌های لوکس وارداتی است. اگرچه سرپرست سازمان توسعه تجارت در پاسخ به سؤالی در مورد ابهامات مربوط به ترخیص خودرو‌های لوکس بازیکنان تیم ملی گفته بود که خودرو‌های وارداتی در قالب رویه مسافری است و مشکلی از نظر مشخص نبودن منشأ ارز در این زمینه وجود ندارد. اما لازم به ذکر است طبق تبصره ۳ ماده ۷ قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ به منظور مقابله با قاچاق ارز و مدیریت منابع و مصارف ارزی، جز در مواردی که به تشخیص شورای امنیت کشور یا شورای عالی امنیت ملی ضرورت یا مصالح کشور اقتضا نماید، کلیه واردکنندگان کالا موظف‌اند منشأ ارز کالای وارداتی خود را پس از ثبت سفارش و قبل از ترخیص، در سامانه موضوع بند «الف» ماده (۶) این قانون اظهار نمایند.

 

 

 

 

 

گفته می شود عطاالله مهاجرانی به ماجرای اتفاقات پاریس واکنش نشان داد. عطاالله مهاجرانی نوشته واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد! در یکی از یورش‌ها به فروشگاه لامبورگینی، جوانی سوار لامبورگینی شد و از توی در شیشه‌ای فرار کرد. فیلم اکشن بدون جلوه‌های ویژه و فتوشاپ.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات اخیر باهنر درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات واکنش توییتری نشان داد. جلیل رحیمی جهان آبادی در واکنش به اظهارات اخیر باهنر درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات در توییتر نوشته خلاصه پیشنهاد باهنر به اصلاح طلبان: «شما در انتخابات شرکت کنید، بعد شما را رد صلاحیت کنیم، اما شما مردم را تشویق کنید تا مشارکت بالا برود، چون مردم به حرف ما پای صندوق نمی‌آیند بعد ما اصولگرایان با خودمان رقابت کنیم و پیروز شویم و شما شکست مفتضحانه خود را بپذیرید و از ما تشکر کنید.»

 

 

گفته می شود وزیر نیرو درباره روشنایی معابر گفته روشنایی معابر شهری به صورت یکی در میان مشروط به تأمین نور کافی و استاندارد است و در این صورت قابل قبول خواهد بود؛ در این زمینه نمی‌خواهیم تجربه سال ۱۴۰۰ تکرار شود.

 

 

 

گفته می شود فرشاد مومنی استاد دانشگاه در سخنرانی پیرامون فرآیند تدوین برنامه هفتم گفته تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می کنند

 

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه از عدم اعزام سفیر ایران به سوئد در پی اهانت به قرآن در این کشور خبر داده است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تشکیل وزارت خانواده، زنان و جوانان خبر داد.

 

 

 

گفته می شود هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی در گفت‌وگو با کافه خبر گفته من به همین دلیل، وقتی به گذشته برمی گردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفت‌وگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم

 

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفته در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.

 

 

گفته می شود حسن خوشخو، معاون هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته در ادامه برخورد با پایگاه ها و نرم افزارهای موبایلی متخلف، با پیگیری‌ های سازمان هواپیمایی کشوری و دستور دادستانی، سیزده درگاه فروش بلیت غیر مجاز دیگر مسدود شدند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*