گفته می شود

گفته می شود دیوان عالی کشور در دو مورد از عناوین اتهامی (جعل سند و سردستگی شبکه ارتشاء) با توجه به مستندات ارائه‌ شده از سوی وکلای اکبر طبری، نقض گرفت. با پذیرش اعاده دادرسی اکبر طبری مطابق ماده ۴۷۴ قانون مجازات اسلامی و قانون ۵۳۰ کیفری پرونده به شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک تهران ارجاع داده شد بعد از ارجاع پرونده از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی طبری که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داد تا وی با سپردن وثیقه تا رسیدگی نهایی و صدور رای قطعی از زندان آزاد شود. طبق آخرین پیگیری‌ها، حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است

 

 

 

گفته می شود آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره شوخی اخیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی گفته من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را  دعا می‌کنم. وی گفت: آقای قرائتی از تأثیرگذارترین روحانیون کشور هستند و بنده ایشان را از نعمات الهی می‌دانم. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام قرائتی اخیراً و در مراسمی که صداوسیما برای تجلیل از وی برگزار کرده بود، گفته بود: “خانواده من می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند”.

 

 

 

 

گفته می شود روزنامه کیهان نوشته این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟

 

 

 

گفته می شود نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفته درحال حاضر موضوع ما قناعت ملت نیست، درایت دولت است که باید اتفاق بیفتد. یعنی بسیاری از شرایط معیشتی که مردم تجربه می‌کنند، به بی درایتی‌هایی که در حوزه اجرایی اتفاق می‌افتد، باز می‌گردد.

 

 

 

گفته می شود طراح تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران گفته متاسفانه برخی ایرادات هیئت عالی نظارت به تناسبی شدن انتخابات بغضاً در تناقض با یکدیگر است و به نظر می‌رسد هیئت عالی صرفاً به دنبال این است که با ایرادات بنی‌اسرائیلی به نحوی مانع تایید طرح شود.

 

 

 

گفته می شود گزارش‌ها از اختلاف بر سر تبادل زندانی چهارم آمریکایی‌ها در ایران حکایت دارد. در حالی که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران می‌گوید دولت آمریکا اکنون از مذاکره حرف می‌ز‌ند و از طریق واسطه‌ها دوباره به دنبال گفتگو با جمهوری اسلامی ایران است، نشریه میدل ایست آی مدعی توقف مذاکرات ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران شده است و همین نشان از پیچیده شده مذاکراتی دارد که در روز‌های اخیر امیدواری‌های زیادی برای به نتیجه رسیدن آن ایجاد شده است.

 

 

 

گفته می شود سرپرست سازمان توسعه تجارت در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سؤالی در مورد ابهامات مربوط به ترخیص خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی گفته هم‌اکنون تعدادی از این خودروها در انبارهای بندر بوشهر قرار دارند و طبق مصوبه‌ای که هیئت دولت در این خصوص ابلاغ کرده است مشکلی برای ترخیص خودروهای مذکور وجود ندارد. این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مصوبه هیئت دولت مجوز ورود یک خودرو به بازیکنان تیم ملی حاضر در مسابقات جام جهانی صادر شده است و در این مورد بخصوص  نیازی به بررسی منشأ ارز وجود ندارد. به‌گفته ضیغمی ازآن‌جا که واردات خودروهای مذکور در قالب رویه مسافری صورت خواهد گرفت از جانب ثبت سفارش و همچنین تعیین منشأ ارز مشکلی برای این خودروها ایجاد نشده است و در آینده نزدیک خودروهای مذکور از طریق گمرک ترخیص خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*