گفته می شود

گفته می شود ۲۵ سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا از وی خواستند مانع «دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» شود. «جان کندی»، «جیمز لنکفورد» و «کرستن گیلیبراند» از جمله سناتور‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند. در این نامه با اشاره به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه فوریه گذشته درباره کشف ذرات اورانیوم غنی‌شده تا سطح ۸۴ درصد در ایران آمده است که تهران توانایی غنی‌سازی اورانیوم تا سطح ۹۰ درصد تسلیحاتی در زمان مورد نظر خود است و می‌تواند طی ۱۲ روز اورانیوم با سطح غنای لازم برای ساخت یک بمب را غنی‌سازی کند. این سناتور‌ها همچنین با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، اعلام کرده‌اند که ضرورت دارد تلاش‌ها برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تقویت شود.

 

 

 

 

گفته می شود جمهوری اسلامی نوشته مشخص نیست که مدیران اقتصادی چگونه به خود جرأت می‌دهند از روند کاهشی تورم سخن به میان آورده و چگونه می‌توانند امید را به جامعه تزریق کنند؟! در این مطلب آمده است: این روز‌ها دوباره برخی اقلام اساسی و خوراکی، در سال «رشد تولید و مهار تورم»، در موج جدید گرانی‌ها قرار گرفتند و این موضوع، قدرت خرید مردم را بیش از گذشته تحت تأثیر قرار داد و سفره‌های مردم را کوچک‌تر کرد. متأسفانه در حالی بهار ۱۴۰۲ را به پایان رساندیم که گویی بهار گرانی‌ها و رشد تورم پایان ندارد و وعده‌های مسئولان برای ثبات و کاهش قیمت‌ها محقق شدنی نیست. در چنین شرایطی مشخص نیست که مدیران اقتصادی چگونه به خود جرأت می‌دهند از روند کاهشی تورم سخن به میان آورده و چگونه می‌توانند امید را به جامعه تزریق کنند؟!

 

 

 

 

گفته می شود مخبر با اشاره به نامگذاری سالجاری تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرده معظم‌له علاوه بر ارائه این راهبرد کمّی مردمی‌سازی اقتصاد را نیز به عنوان یک راه‌حل برای برون‌رفت از مشکلات و تحقق این راهبرد اعلام کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نیروهای جهادی مخلص محقق نمی‌شود و گروه‌های جهادی سرمایه دولت برای به صحنه آوردن مردم در همه ابعاد هستند.

 

 

 

گفته می شود شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، گفتگو‌های ایران و اتحادیه اروپا در دوحه به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود سفیر ایران در سوئد از تغییر مسیر پرونده «حمید نوری» خبر داد. سفیر ایران در سوئد نوشته پس از افشای احتمال تلاش پلیس برای بازجویی‌های سری از حمید نوری که مرجع قضایی از آن بی‌خبر بوده و نیز شواهد متقن مبنی بر فریب وی برای کشاندن به سوئد، مسیر پرونده تغییر کرده و چنانچه ملاحظات سیاسی در کار نباشد باید روند دادرسی بدلیل نقض قوانین متوقف و حمید نوری فورا آزاد شود.

 

 

گفته می شود منظور  رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد، گفته به همان نسبتی که وزارت آموزش و پرورش کوتاهی کرد ما نیز در سازمان برنامه کوتاهی کردیم. اگر دستگاهی مسیر اشتباهی می‌رود باید هشدار بدهیم. در همه موضوعات باید مسائل را رصد کنیم.

 

 

 

گفته می شود «مجید عشقی» گفته در حال حاضر جدای از حضور ۵۰ میلیون نفر در بخش سهام عدالت، ۱۲ میلیون نفر درگیر بورس هستند ولی ترغیب شدن مردم برای حضور در بورس اگر منجر به سرمایه و نتیجه در بازار ثانویه نشود، بی‌فایده خواهد بود چرا که هیچ کمکی به تولید نخواهد شد.

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کارنامه‌ای برای هر نماینده‌ای که با لیست شورای ائتلاف وارد مجلس شده تنظیم کرده‌ایم که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم، گفت: از این طریق می‌خواهیم ارزیابی کنیم اگر عملکردها مناسب نبود، نمایندگانی بهتر و انقلابی‌تر از نمایندگان فعلی وارد خانه ملت شوند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*