پیامک

با سلام. از اداره راه و اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به ساماندهی مسیر حدفاصل پلیس راه بیرجند تا میدان فرودگاه اقدام فرمایند. وضعیت ورودی شهر با انبوه نخاله ساختمانی، معیوب بودن نیوجرسی ها، پارک انبوه کامیون ها و تریلر ها و تاریکی مسیر  و خاموش بودن چراغ ها در شب بسیار تاسف آور است.
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۶:۲۵:۳۱ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و عرض ادب.شب گذشته به همراه خانواده برای فرار از گرمای تابستان و محیط آپارتمانی منازل قصد رفتن به پارک را کردیم. تصمیم خانواده بر این بود که پارک کاجستان، توحید و بند دره را که چند مدت پیش رفته ایم. امشب به پارک آزادی برویم تا نوستالژی ای که این پارک برای همه بیرجندی ها دارد را بخاطر آوریم. اما افسوس که در ورودی پارک با نخاله های ساختمانی روبرو شدیم، درختان زیادی خشک شده بود و فضای تاریک داخل پارک اعضای خانواده را از ورود به پارک منصرف کرد. به اصرار من به داخل پارک رفتیم که با عدم کفپوش پلی اتیلن برای وسایل بازی کودکان مواجه شدیم. علاوه بر این کف پارک به جهت ترک خوردگی های بسیار و فرسودگی مسیر و برخی نقاط خاکی بودن، امکان تردد کالسکه بچه و حتی دوچرخه را هم نداشت. تاریکی داخل پارک و عدم هرس درختان و اصلاح نکردن بوته ها و شاخ و برگ درختان فضای ترسناک و رعب آوری بوجود آورده بود.البته نقاطی هم در حاشیه خیابان جمهوری بود که وضعیت روشنایی بهتری داشت ولی آبنمای خالی و خاموش آن هم تاسف آور بود. خبری از شهربازی صیاد و جنب و جوش آن هم نبود و با درب بسته مواجه شدیم. از شهرداری بیرجند خواهشمندیم این پارک را به همراه پارک ثامن و صیاد که به نوعی در ورودی شهر هستند را فرزند ناتنی ندانند و به آن رسیدگی کند. البته دوستان شهرداری احتمالا در جواب به طرح چندین سال قبل برای احیای این پارک اشاره خواهند کرد که فقط در مرحله مطالعات درجا می زند و بودجه صرف می کند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از مسولان محترم اداره برق استان خواهشمندیم طرح خاموشی های خیابان ها رو در همه شهرهای استان اجرا بفرمایند. چرا فقط شهر بیرجند باید شامل تاریکی و اجرای طرح خاموشی چراغ ها شود؟ یک بازدید میدانی در شب از شهرهای اطراف همه چیز در مورد این تبعیض را مشخص خواهد کرد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وضعیت روشنایی معابر بیرجند خیلی اسفبار است و بسیاری از حوادث رانندگی مربوط به عدم نور کافی در برخی از خیابانها می باشد امیدواریم مسئولین به فکر مردم هم باشند
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمت مسئولین محترم خراسان جنوبی امیدواریم این طرح تغییر ساعت در خراسان جنوبی اصلاح شود ساعت کاری ۶صبح هیچ کارایی ندارد. ضعف کارشناسی در تصمیم گیری ها کاملا مشخص است.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام پاسخگویی برخی مدیران استان در شان دولت مردمی جناب آقای رییسی نیست. این گونه مدیران موجب بدبینی مردم به دولت و نظام می شود 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*