گفته می شود

 

 

گفته می شود وزیر ورزش سه کارته شده و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات ، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.

 

 

 

گفته می شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفته تا روز دوشنبه، ۲۹ خرداد تعداد مسموم شدگان براثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۵۵ نفر در استان رسید.

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهور با بیان اینکه صنعت هسته‌ای برای کشور قدرت تولید کرده است، تاکید کرده برخی‌ در دنیا تصور می‌کنند که خلق قدرت در تولید سلاح هسته‌ای است، اما جمهوری اسلامی ایران بار‌ها اعلام کرده، با وجود اینکه چنین توانایی در کشور وجود دارد، اما با توجه باور‌های دینی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب هرگز به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رویم.

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات نوشته امروز به خاطر منافع ملی از تغییر روش و ایجاد روابط دوباره با عربستان استقبال می‌کنیم. محمد علی ابطحی فعال سیاسی در توییتی نوشت: روزی که عده‌ای افراطی نعره زنان سفارت عربستان را آتش زدندو سیاستمداران فعلی از آن استقبال کردند ما بشدت کار آن‌ها را محکوم‌کردیم. امروز هم به خاطر منافع ملی از تغییر روش و ایجاد روابط دوباره با عربستان استقبال می‌کنیم.

 

 

گفته می شود سرپرست نخست‌وزیری طالبان در دیدار رئیس نمایندگی سازمان ملل در افغانستان گفته که این گروه نگرانی ایران در خصوص حقآبه رودخانه هیرمند را از طریق گفت‌وگو برطرف می‌کند.

 

 

گفته می شود مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری در توییتی با اشاره به سفر‌های خارجی اخیر رئیس‌جمهور و سفر مقامات خارجی به ایران پس از گذشت سال‌ها، نوشته شما زبان دنیا را بلد بودید؟ با کدام دنیا صحبت می‌کردید؟ متن توییت محمدمهدی رحیمی به شرح زیر است:سفر رئیس جمهور به چین پس از ۲۰سال، سوریه ۱۳سال، اندونزی ۱۷سال، امریکای لاتین ۱۲سال و …. سفر وزیرخارجه سعودی به تهران پس از ۱۷سال، رئیس جمهور ازبکستان پس از ۲۰سال، رئیس جمهور بلاروس پس از ۱۷سال و …. شما زبان دنیا را بلد بودید؟ با کدام دنیا صحبت می‌کردید؟

 

 

 

 

گفته می شود کیهان مدعی شده حزب اشرافی کارگزاران در بیانیه‌ای نوشته است که پوشش زنان را به خود زنان واگذار کنید. پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال ۸۸ توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.

 

 

گفته می شود بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، روز یکشنبه در سخنانی گفته که کشورش شروط اولیه‌ای برای عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی دارد که اولین آنها تشکیل کشور فلسطین است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*