گفته می شود

گفته می شود بهمن فرمان‌آرا درباره فعالیت‌هایش و اوضاع این روز‌های سینمای ایران گفته دولت می‌گوید اگر می‌خواهید، بخندید قبل از انقلاب را مسخره کنید، مگر می‌شود؟ به نظر من فیلمی که نتواند به مسائل مملکت بپردازد، فیلم نیست. مثل اینکه فتوا دهیم همه فیلم‌های سینمایی انیمیشن باشد که الان همین اتفاق دارد می‌افتد، چون می‌گویند سرگرمی است و بچه‌ها دوست دارند و… کسی که فیلم می‌سازد خیلی راحت به او می‌گویند انیمیشن بسازید. به آقایانی که به سانسور و ممیزی پر و بال می‌دهند می‌گویم: هیچ مملکتی با یک فیلم زیر و رو نمی‌شود و با یک کتاب حکومت عوض نمی‌شود. ولی شما انگار یک بچه ۵ ساله را ممنوع‌الرشد کنید، آقا نمی‌شود. این بچه بالاخره هفت یا هشت ساله می‌شود، قد می‌کشد و بزرگ می‌شود. شما نمی‌توانید جلوی رشد را بگیرید و سانسور کنید، چون کاملا غیرواقعی است.

 

 

گفته می شود اسماعیلی درباره حواشی مربوط به لغو برخی کنسرت‌ها گفته یک جریان سیاسی در کشور به دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلات که گا‌ها طبیعی و در اجرا‌ها پیش می‌آید، هست تا اقشار مختلف مردم را در این موضوع مقابل هم قرار دهند.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی دولت گذشته، به دفاع از تصمیم حسن روحانی در افزایش قیمت بنزین پرداخته اما تأکید کرده که بنزین باید گران‌تر از ۳۰۰۰ تومان و حداقل ۵۰۰۰ تومان می‌شد تا کسری بودجه دولت به طور کامل رفع می‌شد.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو از سوی شورای رقابت، گفت: شورای رقابت با استدلال زیان انباشته خودروسازان قیمت‌ها را افزایش داد اما این پرسش مطرح است که غیر دوره مدیریت جواد نجم الدین بر ایران خودرو، در کدام دوره خودروسازان زیان انباشته نداشتند؟ زیان انباشته خودروسازان در  ۲ سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود و با وجود افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت خودرو در پایان سال زیان انباشته آنها به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

 

 

گفته می شود معاون اول رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت در پایان هفته گذشته، با اشاره به برخی مسائل و مشکلات در گمرکات کشور که منجر به عدم ترخیص برخی اقلام و کالاها شده است، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل‌وفصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

 

 

گفته می شود دبیر انجمن بیسکوییت، شیرینی و شکلات با تایید کمبود شکر در بازار گفته شکر نایاب است و کارخانه‌های ما شدیدا درگیر تهیه شکر هستند.

 

 

 

گفته می شود مراسم رونمایی از پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم توسعه اوایل خردادماه برگزار و قرار شد، نسخه نهایی آن شهریور تقدیم مجلس شود. این سند با حواشی متعددی همراه است و بسیاری از کارشناسان ضمن انتقاد از تاخیر دو ساله دولت در ارائه آن، نداشتن کیفیت لازم را از دیگر ویژگی‌های منفی این برنامه می دانستند.

 

 

گفته می شود به دنبال انتشار ویدئو‌هایی از کنسرت علیرضا قربانی، خواننده که نشان می‌دهد تعدادی از شرکت‌کنندگان شعار‌هایی سر می‌دهند، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران، این معترضان را «گروه فشار جدید» خواند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*