گفته می شود

گفته می شود نماینده مردم بستان آباد مجلس شورای اسلامی درباره ممنوع‌النطق کردن یک نماینده گفته در گذشته این گونه بود که از بیرون مجلس را تضعیف می‌کردند یک شورای عالی می‌آمد یک قانونی را وضع می‌کرد. این دفعه مجلس، خود در زدن خودش پیشگام شده است و این بسیار عجیب است. نوری قزلجه تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و دو مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ تن ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند. خصوصا در این دوره بسیار احساس می‌شود مجلس در حال تضعیف است.

 

 

 

گفته می شود یک مقام غربی که نخواست نامش فاش شود، به رویترز گفته بیش از یک دور گفت‌وگوی غیرمستقیم در عمان بین برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران انجام شده است. ایده اصلی این است که یک وضعیت قابل قبول برای همه بوجود آید تا ایران از خط قرمز غرب یعنی غنی‌سازی تا خلوص ۹۰ درصد که معمولا به عنوان درجه تسلیحات تلقی می‌شود، اجتناب کند و احتمالا حتی غنی‌سازی خود تا ۶۰ درصد را نیز به حالت «وقفه» درآورد.

 

 

 

گفته می شود دبیر فدراسیون اتومبیلرانی گفته ناهنجاری‌های همایش بزرگ کلاسیک قطعا مورد تایید فدراسیون و خانواده بزرگ این رشته نیست و برای این موضوع از همه عذرخواهی می‌کنیم. وی افزود: ضمن تشکر از زحمات مجموعه حراست ورزش و همیاران حراست با اینکه ۵۰ همیار حراست در مراسم حضور داشتند، حضور این حجم از جمعیت همه را غافلگیر کرد.

 

 

 

گفته می شود سردار حسن مُفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران در ساحل بابلسر گفته در این استان و این شهرستان‌های ما (سواحل ما)، خدای نکرده کسی خواست ناهنجاری کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید پاسخش هم با من.

 

 

 

 

گفته می شود  یک منبع آگاه گفته ۸۸ تن از ساکنان منطقه اسلام آباد و حصارک شهرستان کرج به دلیل مصرف مشروبات الکی دچار مسمومیت شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند. براساس گزارش‌های دریافتی، تاکنون چند تن از این تعداد به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داده‌اند. این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به  بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند. منابع غیر رسمی از فوت ۱۴ نفر خبر می‌دهند اما مقامات رسمی اعلام دقیق تعداد فوتی‌ها را منوط به گردآوری اطلاعات تا دقایقی دیگر دانستند.

 

 

 

گفته می شود دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران حوزه خانواده و مطالعات زنان و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تاکید بر بررسی دیدگاه‌های مختلف درخصوص لایحه عفاف و حجاب گفت: باید بدانیم ناگزیریم در حداقل زمان، دقیق‌ترین تصمیم‌گیری ممکن را با خرد جمعی از طریق جمع سپاری انجام دهیم.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ مک بوک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم‌های کارتونی ببینی. یا بنز آخرین مدل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی. مثل استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنانی که در خیابان هستند و خود را پوشیده هم نمی‌کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*